TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Akademik Z.Əliyeva adına Milli Oftalmologiya Mərkəzi 2021-ci il üçün dərman, sarğı ləvazimatları və materiallarının satınalınmasına görə

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/ - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Portal vasitəsilə əldə edə bilərlər.

İştirak haqqı - 150 (yüz əlli) manat

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan ödəniş”lə “ödə” düyməsini sıxaraq aidiyyəti keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz.

Təşkilat: Akademik Z.Əliyeva adına Milli Oftalmologiya Mərkəzi

Hesab: AZ66CTRE00000000000004688301

VÖEN: 1700252051

Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

Kod: 210005

VÖEN: 1401555071

Müxbir hesabı:

AZ41NABZ01360100000000003944

SWİFT: CTREAZ22

Büdcə səviyyəsinin kodu: Fond 7

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər:

-tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

-tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

-iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

-iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

-iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

-digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 06.07.2021-ci il saat 11:00 tarixinə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 14.07.2021-ci il saat 11:00 tarixinə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 15.07.2021-ci il saat 11:00 tarixində açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

 


“Azəralüminium” MMC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Lot-1. Müxtəlif növ məhsuldarlıqlı, təzyiqi, basqılı, aqressiv mühitdə (qələvi və turşu) işləyən Nasosların hissələri - satın alınması.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://etender.gov.az/ dövlət satınalmalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba Asan Pay vasitəsilə köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər.

Əlaqə telefonu (mobil): (050) 2682707

Əlaqə telefonu (şəhər): +994 12 525 0121 (daxili 1209)

Əlaqələndirici şəxs: Şahin Şahbazov

Elektron poçt: [email protected]

İştirak haqqı:

Lot 1: 400 (dörd yüz) manat

Rekvizitlər:

VÖEN: 1305481501

Bank: “Azərbaycan Beynəlxalq Bankı “Gəncə” filialı

Kod: 509352

VÖEN: 9900001881

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

S.W.İ.F.T. BİK:İBAZAZ2X

İBAN:AZ36İBAZ40040019446110810255 AZN

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1.Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi

2.Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır)

3.Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)

4.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış

5.İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanların tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

6.İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

7.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri

8.Podratçının müəyyən etdiyi digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan sənədlər Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 02 iyul 2021-ci il saat 10:00 tarixinə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 12 iyul 2021-ci il saat 17:00 tarixinə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 13 iyul 2021-ci il saat 10:00 tarixində açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar Portal vasitəsilə aparılır.


 

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası nəzdində Respublika Seysmoloji Xidmət Mərkəzi

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçirilir:

Lot 1 - “Dəftərxana və təsərrüfat mallarının satınalınması”

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (etender.gov.az) vasitəsilə elektron formada təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, müvafiq sahə üzrə təcrübəsi və ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Müqavilənin tələb olunan yerinə yetirilməsinin müddəti: 31.12.2021-ci il tarixinə kimidir.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün elektron qaydada əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz.

Əlaqələndirici şəxs: Cəfərov Telman İmran oğlu.

Ünvan: Bakı şəhəri, Səbail ray., N.Rəfibəyli küç.25

E-mail: [email protected]

Tel.: (012) 492-50-70  

Maraqlananlar aşağıda qeyd olunan hesaba 200 (iki yüz) manat məbləğində iştirak haqqını portalda asan ödənişlə ödədikdən sonra tenderin Əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada ala bilərlər.

Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Bank rekvizitləri:

Adı: Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası nəzdində Respublika Seysmoloji Xidmət Mərkəzi

H/h:    AZ34CTRE00000000000004138305

VÖEN:  1700434611

DXA   9 saylı Xəzinədarlıq Agentliyi

Kod:   210005

VÖEN: 1401555071

M/h:   AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.İ.F.T. :  CTREAZ22

Büdcə səviyyəsinin kodu: 1

Büdcə təsnifat kodu: 142319

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təsdiq olunmuş qaydada elektron formada portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

1.İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

2.Malgöndərən (podratçı) haqqında tələb olunan sənədlər.

Bu sənədlərə aşağıdakılar daxildir:

2.1.Malgöndərənin (podratçının) tam adı, hüquqi statusu, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

2.2.Malgöndərənin (podratçının) son bir ildəki (əgər daha az müddətə fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyət dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank sənədi;

2.3.Malgöndərənin (podratçının) ixtisas göstəricilərinə dair məlumat (bu məlumatlar tenderin Əsas şərtlər toplusunda tələb olunan sənədlərdə və formalarda təqdim olunmalıdır).

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə, sosial sığorta və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanlarından arayışlar;

- Vergilər Nazirliyi tərəfindən həmin iddiaçıların işçilərinin sayı, əmlakları, avadanlıqları, lazımi texniki imkanlarının olmasına dair arayış;

- fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş (qəbul edilmiş) maliyyə hesabatının surəti;

2.4. İddiaçının tender predmetinə uyğun gələn fəaliyyətinə dair digər sənədlər;

3.Tender təklifi - (tender təklifləri zərflərin açıldığı gündən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır;

4.Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır).

Malgöndərənlər (podratçılar) 1 və 2-ci bəndlərdə qeyd olunan sənədləri  07.07.2021-ci il saat 12:00 tarixə kimi, 3 və 4-cü bəndlərdə qeyd olunan sənədləri isə 15.07.2021-ci il saat 12:00 tarixə kimi Tender Komissiyasına dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada təqdim etməlidirlər. Tender təklifləri zərfləri 16.07.2021-ci il tarixində saat 12:00-da elektron portal vasitəsilə açılacaqdır.

Göstərilən tarixlərdən gec təqdim olunan sənədlər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə qəbul olunmayacaqdır.


NƏRİMANOV RAYON MƏNZİL KOMMUNAL TƏSƏRRÜFAT BİRLİYİ

AÇıq Tender Elan Edir

Tender 1 (bir) lot üzrə keçirilir:

LOT-1. “Məhəllədaxili yollarda asfalt örtüyünün təmiri işlərinin satın alınması”

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/-dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı - 500.00 AZN

İddiaçılar iştirak haqqını aşağıdakı hesaba köçürməlidirlər:

VÖEN: 1500376341

Hesab: AZ17İBAZ38060019449784231206

Adı: ABB Nərimanov filial

Kodu: 805540

VÖEN: 9900001881

Müxbir hesab:

AZ03NABZ01350100000000002944

S.W.I.F.T. İBAZAZ2X

Ünvan: Bakı şəhəri Nərimanov rayonu Dəmirçizadə küçəsi 22 

Əlaqələndirici şəxs: Cahangirov Telman.

Tel.: 055-719-81-30

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır;

- tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- iddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 06.07.2021 saat 12:00 tarixinə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 14.07.2021 saat 12:00 tarixinə qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 15.07.2021 saat 12:00 tarixində açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələrilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.


Sumqayıt Regional Mədəniyyət İdarəsi Avadanlıqların ayrı-ayrı tezköhnələn hissələrinin və detallarının dəyişdirilməsi xidmətlərinin satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçiriləcəkdir.

Tender iştirakçılarına təklif olunur ki, https://www.etender.gov.az/ dövlət satınalmalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı 300 (üç yüz) manatdır.

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

“Kapitalbank” Sumqayıt filialı

Kod: 200253

VÖEN: 9900003611

M/h: AZ37NABZ01350100000000001944

S.W.İ.F.T. BİK AİİBAZ2X

Təşkilat: Sumqayıt Regional Mədəniyyət İdarəsi

Hesab №:

AZ65CTRE00000000000002176601

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

İqtisadi təsnifat: 142330

VÖEN: 2900382551

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi zərflərin açıldığı gündən sonra azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır;

- tender təklifinin təminatı tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirilir;

- tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən  30 bank günü çox olmalıdır;

- Azərbaycan Respublikasında büdcə, bank, sosial sığorta və vergi öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanların tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri.

Sənədlər Azərbaycan dilində 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır.

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank zəmanəti istisna olmaqla) 25 iyun 2021-ci il  saat 11:00 tarixinə qədər, tender təklifi ilə bank zəmanətini isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 06 iyul 2021-ci il saat 11:00 tarixinə qədər PORTALA təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 07 iyul 2021-ci il saat 11:00 tarixində Portalda açılacaqdır.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsilə aparılır.