TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyi Milli Onkologiya Mərkəzi Cərrahiyyə, Yeni Diaqnostika, köhnə Diaqnostika, Müalicə, Uşaq müalicə, Radiologiya, Nüvə təbabəti korpuslarının, qazanxana və su anbarı nasosxanasının cari təmiri  işlərinin satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDERƏ (etender) DƏVƏT EDİR

Tenderin iştirakçılarına təklif olunur ki, https://www.etender.gov.az/- dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər.

Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Bank rekvizitləri:

Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

Kod: 210005 

VÖEN: 1401555071

M/h:AZ41NABZ01360100000003003944

S.W.İ.F.T. BİK CTREAZ 22

Milli Onkologiya Mərkəzi

İBAN: AZ74CTRE00000000000004448470

VÖEN:1300597461

Büdcə təsnifatının kodu: 142340

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

Tenderdə iştirak haqqı 80 (səksən) manat.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

Portalda tələb olunan sənədlər bölməsi üzrə:

1.Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi.

2. Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında vergi orqanından arayış.

3. İddiaçının son bir ildəki fəalyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatlarının surəti.

4. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı.

5.Son bir il ərzində (fəalyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması.

6.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, Nizamnamə, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (dövlət reyestrindən çıxarış), rekvizitlər.

7.İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektinə aid edilməsi barədə statistika orqanından arayış.

2. Portalda texniki meyarlar üzrə:

Portalda texniki təklif bölümündə qiymətləndirməni aparmaq üçün iddiaçı tərəfindən müvafiq sənədlər yüklənməlidir.

3. Maliyyə təklifi bölməsi üzrə.

1. Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır).

2. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır).

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 16.07.2021-ci il saat 14:00 tarixinə qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 28.07.2021-ci il saat 14:00 tarixinə qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 29.07.2021-ci il saat 14:00 tarixində açılacaqdır.

İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsi ilə tanış ola bilərlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdir (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçı tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsi ilə Satınalan təşkilata ünvanlaya bilər.

Tender proseduru “Dövlər Satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

Tender haqqında əlavə məlumatları portal vasitəsilə “suallar və cavablar/şikayətlər” bölməsindən almaq olar.

Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir; aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, podratçının aidiyyəti xidmətlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Müqavilə üzrə işlərin təhvil verilmə müddəti 45 bank günü ərzində.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.


İSMAYILLI RAYON İCRA HAKİMİYYƏTİ BAŞÇISININ ŞƏHƏR İƏD ÜZRƏ NÜMAYƏNDƏLİYİ

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

Lot 1 - İsmayıllı rayonu, Quşencə kəndi ərazisində 22 yerlik sahibsiz itlərin müvəqqəti saxlanılması üçün sığınacağın təmiri.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə, ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu İsmayıllı şəhəri, H.Əliyev pr. 20 (Əlaqələndirici şəxs: Həsənli Samin Əlövsət oğlu, telefon: 020 28-5-53-63) ünvanından ala bilərlər.

İştirak haqqı:

Lot 1 - 150 manat

Hesab: AZ60CTRE00000000000002511632

VÖEN: 5400065441

Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

Kodu: 210005

VÖEN: 1401555071

M/H: AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.İ.F.T: BİK CTREAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi

3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)

4. Tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış

6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

8. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri

9. İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları

10. Digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2021-07-19 saat 10:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2021-07-29 saat 10:00-a qədər İsmayıllı şəhəri, H.Əliyev pr. 20 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təklifləri 2021-07-30 saat 10:00 tarixində İsmayıllı şəhəri, H.Əliyev pr. 20 ünvanında açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


Müdafiə Sənayesi Nazirliyinin Elmi-Tədqiqat İnstitutu Maşın və avadanlıqların satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Açıq tenderdə iddiaçı qismində ixtisaslı işçi heyətinə malik olan mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər. Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, dövlət satınalmalarının https://www.etender.gov.az/ vahid internet portalına (portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar müəyyən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üçün təkliflərini portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı 200 manatdır.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Bankın Adı: “Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi”

Kodu: 210005

VÖEN: 1401555071

Müxbir hesab №

AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.İ.F.T.: CTREAZ22

BSK: 7

BTK: 142330

Adı: Müdafiə Sənayesi Nazirliyinin Elmi-Tədqiqat İnstitutu

Hesab № AZ33CTRE00000000000002538502

VÖEN: 2000956291

İddiaçılar tenderdə iştirak üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

-tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

-tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

-tender təklifi dəyərinin 2 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə aid yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

-iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

-son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə vergi orqanından arayış;

-iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

-iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

-podratçının müəyyən etdiyi digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). İddiaçılar tenderlə bağlı sualları portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak üçün ixtisas göstəricilərinə aid sənədləri 10 avqust 2021-ci il saat 17:30-a və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini isə 02 avqust 2021-ci il saat 17:30-a qədər portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 11 avqust 2021-ci il saat 17:30-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələrilə portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin “Məhkəmə Tibbi Ekspertiza və Patoloji Anatomiya Birliyi” Publik Hüquqi Şəxsi dəftərxana və təsərrüfat mallarının satın alınması üçün

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender 1 lot üzrə keçirilir.

LOT-1: Dəftərxana və təsərrüfat mallarının satın alınması

Tender iştirakçıları https://etender.gov.az - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar LOT üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər LOT-1 üzrə 300 (üç yüz əlli) manat məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürməlidirlər.

Təşkilat: “Məhkəmə Tibbi Ekspertiza və Patoloji Anatomiya Birliyi” Publik Hüquqi Şəxsi

VÖEN: 1400607821

Hesab: AZ59CTRE00000000000002128209

Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Bankın VÖEN-i:1401555071

Kod: 210005

Müxbir hesabı: AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.İ.F.T.BİK: CTREAZ22

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı.

Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatı tələb olunmur.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilər.

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

Satınalma müqaviləsi qüvvəyə mindikdən sonra mallar (işlər və xidmətlər) Sifarişçinin sifarişi əsasında hissə-hissə olmaqla 30.12.2021-ci il tarixədək Sifarişçiyə təhvil verilməlidir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri 19 iyul 2021-ci il saat 17:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatı sənədlərini 29 iyul 2021-ci il saat 17:00-a qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 30 iyul 2021-ci il saat 17:00-da açılacaqdır.

İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

Əlavə məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsin iş telefonu: (+99412) 595-64-07

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Respublikasının Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi, bundan sonra “Satınalan təşkilat” adlanacaq, potensial iddiaçıları aşağıdakı malların təminatı üçün öz təkliflərini təqdim etməyə dəvət edir.

Lot 1. Salyan rayonu pambıqkənd kəndinin ərazisində Pambıq emalı sexinə giriş-çıxış yolu

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Əlaqələndirici şəxs: Kamil Şirinov, telefon: 493-89-04

İştirak haqqı:

Lot 1 - 200 manat

Ödəniş etender.gov.az saytından ödənilir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1.Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

2.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması;  müvafiq vergi orqandan arayış;

3.Tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

5.İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

6.İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

7.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

8.Yüklülük barədə arayış

9.Lisenziyanın surəti

10.Dövlət Statistika Komitəsindən mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olmaqları haqqında arayış

11.İşçi heyəti haqqında məlumat

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən  sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2021-07-23 saat 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 2021-07-30  saat 18:00 qədər etender.gov.az ünvanında yerləşdirməlidir.

İddiaçıların təklifləri 2021-08-02   saat  17:00 tarixində etender.gov.az ünvanında elektron olaraq açılacaqdır.