TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının İşlər İdarəsi müxtəlif sərfiyyat və xüsusi tətbiqetmə mallarının satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçiriləcəkdir.

Lot-1. Müxtəlif sərfiyyat və xüsusi tətbiqetmə mallarının satınalınması.

Tender iştirakçılarına təklif olunur ki, dövlət satınalmalarının https//www.etender.gov.az/ vahid internet portalına (portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

İddiaçılar 100,00 (yüz) manat məbləğdə iştirak haqqını (ASAN ödəniş vasitəsilə) aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əldə edə və müsabiqə üçün təkliflərini təqdim edə bilərlər.

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının İşlər İdarəsi

VÖEN: 1700007431 

Bank: DXA    

Kod: 210005

VÖEN: 1401555071

M/H: AZ41NABZ01360100000000003944

SİFT: CTREAZ22

H/H: AZ28CTRE00000000000004138316

Fond: 7, Büdcə təsnifatı kodu: 142330

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün y

azılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 20 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- tender təklifi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində bank təminatı (təklif zərfləri açıldığı gündən sonra ən azı 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olub-olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçıların son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- İddiaçıların son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- Nizamnamə;

- Rekvizitlər;

- Kommersiya qurumunun mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyekti meyarına aid olması barədə vergi orqanından müvafiq arayış;

- Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 (beş) il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumatlar;

- İddiaçıların son 1 (bir) ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanları haqqında məlumat.

Sənədlər Azərbaycan dilində 2 (iki) nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). Üstünlük Azərbaycan dilinə veriləcəkdir.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır. İddiaçılar tenderlə bağlı sualları portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun həyata keçiriləcəkdir.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün aşağıdakı şəxsə müraciət etmək olar.

Əlaqələndirici şəxs: Kamran Mustafayev

Ünvan: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, İstiqlaliyyət küçəsi, 30 ünvanında yerləşən AMEA Rəyasət Heyətinin inzibati binası.

Telefon: (012) 492-83-98

E-mail: [email protected]

İddiaçılar tenderdə iştirak üçün sənədləri (tender təklifi və təklifin bank təminatı istisna olmaqla) 20 avqust 2021-ci il saat 11:00-a, tender təklifini və təklifin bank təminatını isə 30 avqust 2021-ci il saat 16:30-dək elektron portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan təkliflər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə qəbul olunmayacaqdır.

İddiaçıların tender təklifi zərfləri 31 avqust 2021-ci il saat 11:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portal vasitəsilə açılacaqdır. Elektron satınalmanın hər bir iştirakçısı onların təkliflərinin açılışını və qiymətləndirilməsini elektron portalı vasitəsilə izləyə bilər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının İşlər İdarəsi tərəfindən AMEA Rəyasət Heyəti aparatının İctimaiyyətlə əlaqələr və informasiya şöbəsinin “Elm” TV sektorunun internet

televiziyasının işinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə bir sıra texniki avadanlıqların satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçiriləcəkdir:

Lot-1. AMEA Rəyasət Heyəti aparatının İctimaiyyətlə əlaqələr və informasiya şöbəsinin “Elm” TV sektorunun internet televiziyasının işinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə bir sıra texniki avadanlıqların satınalınması.

Tender iştirakçılarına təklif olunur ki, dövlət satınalmalarının https://www.etender.gov.az/ vahid internet portalına (portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

İddiaçılar 110,00 (yüz on) manat məbləğdə iştirak haqqını (ASAN ödəniş vasitəsilə) aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əldə edə və müsabiqə üçün təkliflərini təqdim edə bilərlər.

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının İşlər İdarəsi

VÖEN: 1700007431

Bank: DXA  

Kod: 210005

VÖEN: 1401555071

M/H: AZ41NABZ01360100000000003944

SWİFT: CTREAZ22

H/H: AZ28CTRE00000000000004138316

Fond: 7, Büdcə təsnifatı kodu: 142330

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İddiaçılar tenderdə iştirak üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- tender təklifi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində bank təminatı (təklif zərfləri açıldığı gündən sonra ən azı 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olub-olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçıların son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- Nizamnamə;

- Rekvizitlər;

- Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 (beş) il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə məlumatlar;

- Kommersiya qurumunun mikro, kiçik və ya orta sahibkarlıq subyekti meyarına aid olması və bu barədə vergi orqanından müvafiq arayış;

- İddiaçıların son 1 (bir) ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanları haqqında məlumat;

- Dövlət Reyestrindən çıxarış;

- Şəhadətnamə;

- Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması barədə məlumatlar;

- Müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 (iki) nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). Üstünlük Azərbaycan dilinə veriləcəkdir.

İddiaçılar tenderlə bağlı sualları portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun həyata keçiriləcəkdir.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün aşağıdakı şəxsə müraciət etmək olar.

Əlaqələndirici şəxs: Kamran Mustafayev

Ünvan: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, İstiqlaliyyət küçəsi, 30 ünvanında yerləşən AMEA Rəyasət Heyətinin inzibati binası.

Telefon: (012) 492 83 98

E-mail: [email protected]

İddiaçılar tenderdə iştirak üçün sənədləri (tender təklifi və təklifin bank təminatı istisna olmaqla) 20 avqust 2021-ci il saat 11:00-a, tender təklifi və təklifin bank təminatını isə 30 avqust 2021-ci il saat 16:30-dək elektron portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan təkliflər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə qəbul olunmayacaqdır.

İddiaçıların tender təklifi zərfləri 31 avqust 2021-ci il saat 11:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə açılacaqdır. Elektron satınalmanın hər bir iştirakçısı onların təkliflərinin açılışını və qiymətləndirilməsini elektron portal vasitəsilə izləyə bilər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi nəzdində Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi 2021-ci ildə Vahid Azərbaycan Təhsil Şəbəkəsinin genişləndirilməsi üçün kabel və şəbəkə avadanlıqlarının satınalınması üzrə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı predmet üzrə keçirilir:

Predmet: Vahid Azərbaycan Təhsil Şəbəkəsinin genişləndirilməsi üçün kabel və şəbəkə avadanlıqlarının satınalınması.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz.

Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov

Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə.

Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin Əsas şərtlər toplusunu (Əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 500 (beş yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu:7

Büdcə təsnifatının kodu:142340

H/h:AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen:1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen:1401555071

Kod:210005

M/h:AZ41NABZ01360100000000003944

Swift:CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər:

1.Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət

2.İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi)

3.Dövlət qeydiyyatı haqqında Şəhadətnamənin notariat qaydasında 2021-ci ildə təsdiq edilmiş surəti

4.Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında Şəhadətnamənin notariat qaydasında 2021-ci ildə təsdiq edilmiş surəti

5.Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) notariat qaydasında 2021-ci ildə təsdiq edilmiş surəti

6.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış 2021-ci il

7. Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının, balansının (forma №2 ilə birlikdə) surəti

8.0. Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

8.1. Bank rekvizitləri

Müəssisənin adı:

Müəssisənin rəhbərinin soyadı, adı, atasının adı:

Müəssisənin ünvanı:

Müəssisənin əlaqə nömrəsi:

Müəssisənin VÖEN-i:

Bankın adı:

Bankın ünvanı:

Bankın VÖEN-i:

Bankın kodu:

Bankın müxbir hesabı:

Bankın hesablaşma hesabı:

Bankın S.W.İ.F.T.-i:

9. İddiaçıların analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanı haqqında məlumat (geniş tərkibli arayış)

10. Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış

11. İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub-olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə “Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi” tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır)

12. İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

12.1. texniki imkanlara uyğun olması

12.2. kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

13. 2020-ci ildə rüblər üzrə DSMF-yə təqdim olunmuş hesabatların surəti

14. 2021-ci il üzrə işçilərin gəlir vergisi ilə bağlı vergi orqanına təqdim olunan hesabatın surəti

15. İddiaçının son 2 (iki) ildə iştirak etdiyi tender üzrə icra olunan məbləğ

16. Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

17. Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır).

Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

Malgöndərənlər (podratçılar) 1-15-ci bəndlərdə qeyd olunan sənədləri 09 avqust 2021-ci il tarixinə kimi Tender Komissiyasına təqdim etməlidirlər. Malgöndərənlər (podratçılar) öz tender təkliflərini (imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlama, zərfdə) 12 avqust 2021-ci il saat 17:00-a qədər yuxarıda qeyd olunan ünvana təqdim etməlidirlər. Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Tender təklifləri zərfləri 13 avqust 2021-ci il tarixində saat 15:00-da Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin Kollegiya zalında açılacaqdır.