TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

"Azəralüminium" MMC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender bir (lot) lot üzrə keçirilir:

LOT-1. 100 000 TON Gil-Torpaq (Al2O3)

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə, ikiqat zərflərdə yazılı sürətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lotlar üzrə iştirak haqqını aşağıdakı hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Gəncə şəhəri, Yevlax şossesi 53 ünvanından ala bilərlər.

Əlaqə telefonu: (+99450) 273 13 45

Əlaqələndirici şəxs: Sofiya Aşirova

Email: [email protected]

Tenderdə iştirak haqqı: 400 (dörd yüz) manat

Rekvizitlər:

VÖEN: 1305481501

Bank: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı "Gəncə" filialı

Kod: 509352

VÖEN: 9900001881

M/h: AZ03NAB

Z01350100000000002944

S.W.I.F.T. BIK:İBAZAZ2X

IBAN:AZ36IBAZ40040019446110810255 AZN 

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);

- malların təhvil verilmə qrafiki;

- tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanların tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının sürəti;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- İddiaçının son bir ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanı haqqında məlumat. Sənədlər Azərbaycan dilində 2 nüsxədə (əsli və sürəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi, bank zəmanəti və malların təchiz olunma qrafiki istisna olmaqla) 28 dekabr  2021-ci il saat 18:00 qədər, malların təchiz olunma qrafiki, tender təklifi və  bank zəmanətini isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə  11 yanvar 2022-ci il saat 18:00 qədər təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 12 yanvar  2022-ci il saat 15:30 açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


"Azeraluminium" LLC

CALL FOR TENDER

The tender is held in one lot:

Lot-1. Purchase of  Alumina ( Al2O3)- 100 000 tonnes

Bidders are required to submit their tender proposals in a sealed, signed, double envelopes in a  written form. Bidders must have the necessary financial and technical capacities to fulfill the contract.

All Biddrers can get  Instructions for Tenderers prepared in English language at Ganja, Yevlakh Highway 53 after transferring participation  fee to the following account:

Contact number: (+99450) 273 13 45

Contact person: Sofiya Ashirova

Email: [email protected]

Participation Fee:   236 (two hundreds thirty six) USD

Bank details:

Beneficiary name: Azeraluminium LLC        

TAX Number: 1305481501

Bank: Azerbaijan International Bank Ganja Branch       

SWIFT BIC: IBAZAZ2X

Account  of the Beneficiary:

AZ26IBAZ40140018406110810255

Code: 509352

Correspondent account: Citibank N.A. New York

SWIFT BIC: CITIUS33

Account number: 36083186

Participation fee is non-refundable.

Bidders must submit the following documents to participate in the tender:

- Written application for participation in the tender;

- Bank document on payment of participation fee;

- Tender proposal (must be valid within 30 banking days from the date of opening of the envelopes);

- Goods delivery schedule;

- Bank guarantee in the amount of 1% of the value of the tender proposal (must be valid within 60 banking days after the date of opening of the envelope);

-financial report  for the last year approved by the tax authorities  on the activities  of the Bidder.

- Bank statement on the financial condition of the Bidder for the past year;

- full name, legal status, Charter, country of registration and bank details;

- Information on the participant's experience and capabilities over the past year. Documents should be prepared in 2 versions (original and copy).

The tender procedure will be carried out in accordance with the Azerbaijan Republic State Procurement Law.

Bidders must submit the aforementioned documents (with the exception of tender proposal, bank guarantee and Goods delivery schedule) before 6:00 p.m. December 28, 2021, and the Goods delivery schedule, tender proposal and bank guarantee in a sealed double envelope must be submitted before 6:00 p.m. Januray 11, 2022. Envelopes submitted after the deadline will be returned unopened. Participants' proposals will be opened on January 12, 2022 at 3:30p.m.

Bidder representative  can participate in  tender proposal opening ceremony.


"Azəralüminium" MMC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender bir (lot) lot üzrə keçirilir:

LOT-1. 20 000 ton Bişirilmiş Karbon Anod Blokları

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə, ikiqat zərflərdə yazılı sürətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lotlar üzrə iştirak haqqını aşağıdakı hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Gəncə şəhəri, Yevlax şossesi 53 ünvanından ala bilərlər.

Əlaqə telefonu: (+99450) 273 13 45

Əlaqələndirici şəxs: Sofiya Aşirova

Email: [email protected]

Tenderdə iştirak haqqı: 400 (dörd yüz) manat

Rekvizitlər:

VÖEN: 1305481501

Bank: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı "Gəncə" filialı

Kod: 509352

VÖEN: 9900001881

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

S.W.I.F.T. BIK:İBAZAZ2X

IBAN:AZ36IBAZ40040019446110810255 AZN

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);

- malların təhvil verilmə qrafiki;

- tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanların tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının sürəti;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- İddiaçının son bir ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanı haqqında məlumat. Sənədlər Azərbaycan dilində 2 nüsxədə (əsli və sürəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi, bank zəmanəti və malların təchiz olunma qrafiki istisna olmaqla) 28 dekabr 2021-ci il saat 18:00 qədər, malların təchiz olunma qrafiki, tender təklifi və bank zəmanətini isə möhürlənmiş  ikiqat zərfdə 11 yanvar 2022-ci il saat 18:00 qədər təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 12 yanvar 2022-ci il saat 14:30 da açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

 

"Azeraluminium" LLC

CALL FOR TENDER

The tender is held in one lot:

Lot-1. Purchase of Anode- 20 000 tonnes

Bidders are required to submit their tender proposals in a sealed, signed, double envelopes in a written form. Bidders must have the necessary financial and technical capacities to fulfill the contract.

All Biddrers can get Instructions for Tenderers prepared in English language at Ganja, Yevlakh Highway 53 after transferring participation fee to the following account:

Contact number: (+99450) 273 13 45

Contact person: Sofiya Ashirova

Email: [email protected]

Participation Fee:  236 (two hundreds thirty six) USD

Bank details:

Beneficiary name: Azeraluminium LLC        

TAX Number: 1305481501

Bank: Azerbaijan International Bank Ganja Branch       

SWIFT BIC: IBAZAZ2X

Account of the Beneficiary:

AZ26IBAZ40140018406110810255

Code: 509352

Correspondent account: Citibank N.A. New York

SWIFT BIC: CITIUS33

Account number: 36083186

Participation fee is non-refundable.

Bidders must submit the following documents to participate in the tender:

- Written application for participation in the tender;

- Bank document on payment of participation fee;

- Tender proposal (must be valid within 30 banking days from the date of opening of the envelopes);

- Goods delivery schedule;

- Bank guarantee in the amount of 1% of the value of the tender proposal (must be valid within 60 banking days after the date of opening of the envelope);

-financial report for the last year approved by the tax authorities on the activities of the Bidder.

- Bank statement on the financial condition of the Bidder for the past year;

- full name, legal status, Charter, country of registration and bank details;

- Information on the participant's experience and capabilities over the past year. Documents should be prepared in 2 versions (original and copy).

The tender procedure will be carried out in accordance with the Azerbaijan Republic State Procurement Law.

Bidders must submit the aforementioned documents (with the exception of tender proposal, bank guarantee and Goods delivery schedule) before 6:00 p.m. December 28, 2021, and the Goods delivery schedule, tender proposal and bank guarantee in a sealed double envelope must be submitted before 6:00 p.m. January 11, 2022. Envelopes submitted after the deadline will be returned unopened. Participants' proposals will be opened on January 12, 2022 at 2:30p.m.

Bidder representative can participate in tender proposal opening ceremony.


Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin "Bakı Konqres Mərkəzi" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

"Bakı Konqres Mərkəzi" MMC-nin 2022-ci il üçün ofis otaqlarında, köməkçi binalarda və inzibati binasında təmizlik, çöl fasad şüşələrinin, damının və bütün fasad hissələrinin yuyulması xidmətlərinin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/ - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı: 250 manat

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra "Asan Ödəniş"lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Portalada tələb olunan sənədlər bölməsi üzrə:

1. Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış (rəsmi blankda (və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş) və müsabiqənin elan olunan tarixdən sonrakı tarixlərə olmalıdır)

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (müsabiqənin elan olunan tarixdən sonrakı tarixlərə olmalıdır)

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması (rəsmi blankda (və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş) və müsabiqənin elan olunan tarixdən sonrakı tarixlərə olmalıdır);

6. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

7. Nizamnamə (notarial qaydada təsdiq edilmiş);

8. Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə;

9. Rekvizitlər;

10. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması;

11. Şərtlər toplusunda verilmiş Əlavə 3;

12. Şərtlər toplusunda verilmiş Əlavə 4;

13. Tender prosedurunda iddiaçı tərəfindən əlaqələndirici şəxs haqqında məlumat.

2. Portalda texniki meyarlar üzrə:

Portalda texniki bölümündə qiymətləndirməni aparmaq üçün iddiaçı tərəfindən müvafiq sənədlər yüklənməlidir.

3.  Maliyyə təklifi bölməsi üzrə:

1. Tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

2. Tender təklifi əlavə 5 formasında (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)

3. Təklifin dəyəri 100,0 min ABŞ dolları ekvivalentindən çox olarsa müqavilənin yerinə yetirilməsinin təminatı alınacaqdır. (Sənəd qalib müəyyən edildikdən sonra təklifin 2% dəyərində verilməlidir).

Sənədlər Azərbaycan dilində, tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilərlər.Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 05.01.2022-ci il saat 10:00 tarixinə qədər, tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 13.01.2022-ci il saat 16:00 tarixinə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 14.01.2022-ci il saat 10:00 tarixində açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsi ilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.