Kotirovka
Reklam və elanlar

Kotirovka

"AZƏRBAYCAN SƏNAYE KORPORASİYASI" AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

Mövcud printerlər üçün kartriclərin alınması, dolumu və texniki xidmətlərin satın alınması

Müsabiqə iştirakçılarına təklif edilir ki, öz Kotirovka təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün müsabiqə iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra şərtlər toplusunu əldə edə bilərlər. Əlaqələndirici şəxs Elçin İsmayılov, telefon +994(77)2771106 və ya [email protected]

İştirak haqqı: 100.00 manat

Satınalan təşkilat: "Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC

VÖEN: 1305305281

Bank: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" ASC

Bankın VÖEN-i: 9900001881

Kod: 805722

SWIFT: IBAZAZ2X

H/h: AZ31IBAZ38060019446065857204

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Kotirovkada iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixindən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (qeydiyyatı 01.11.2021-ci il tarixindən sonra olmalıdır);

5. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin surəti);

6. İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

7. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri (İddiaçı fiziki şəxs olduğu halda VÖEN və şəxsiyyət vəsiqəsi);

8. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd;

9. İddiaçının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd;

10. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd;

11. Tələb olunan işlərin yerinə yetirilməsi üçün maddi-texniki bazası haqqında məlumat;

12. İddiaçının son 2 (iki) illik analoji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar aşağıdakı cədvələ uyğun verilməlidir.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (kotirovka təklifi daxil) 10 yanvar 2022-ci il saat 16:00-a qədər Bakı şəh., Yasamal r-nu, İzmir küç. 14, ASK VILLA ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Zərflərin açılması ilə bağlı kotirovka proseduru 11 yanvar 2022-ci il saat 12:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda videokonfrans formatında keçiriləcəkdir.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri videokonfransda iştirak edə bilərlər.


"AZƏRİPƏK" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

"Azəripək" MMC-nin Boyaq-bəzək sexinə müxtəlif kimyəvi boyaların satın alınması

Müsabiqə iştirakçılarına təklif edilir ki, öz kotirovka təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün müsabiqə iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra şərtlər toplusunu əldə edə bilərlər. Əlaqələndirici şəxs: Şəfi Məmmədli, telefon: +994(55) 205 78 49 və ya [email protected]

İştirak haqqı: 100.00 manat

Satınalan təşkilat: "Azəripək" MMC

VÖEN: 1305481631

Bank: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" ASC-nin Şəki filialı

Bankın VÖEN-i: 9900001881

Kod: 805410

SWIFT: IBAZAZ2X

H/h: AZ06IBAZ40040019446112648266

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Kotirovkada iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixdən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (qeydiyyatı 01.10.2021-ci il tarixindən sonra olmalıdır);

5. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin surəti);

6. İddiaçının son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

7. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

8. Müvafiq satınalma müqaviləsini təmin etmək üçün müvafiq sahəyə cəlb olunacaq işçilərin uyğunluq peşə sertifikatının olması barədə məlumatlar.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (kotirovka təklifi daxil) 11 yanvar 2022-ci il saat 17:00-a qədər Şəki şəh., F.X.Xoyski küç. 1 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Zərflərin açılması ilə bağlı kotirovka proseduru 12 yanvar 2022-ci il saat 15:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda videokonfrans formatında keçiriləcəkdir.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


"AZƏRİPƏK" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

"Azəripək" MMC-nin inzibati binasının giriş hissəsinin və 2-ci mərtəbəsinin təmiri üzrə müxtəlif malların və xidmətlərin satın alınması

Müsabiqə iştirakçılarına təklif edilir ki, öz kotirovka təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün müsabiqə iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra şərtlər toplusunu əldə edə bilərlər. Əlaqələndirici şəxs: Şəfi Məmmədli, telefon: +994(55) 205 78 49 və ya [email protected]

İştirak haqqı: 100.00 manat

Satınalan təşkilat: "Azəripək" MMC

VÖEN: 1305481631

Bank: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" ASC-nin Şəki filialı

Bankın VÖEN-i: 9900001881

Kod: 805410

SWIFT: IBAZAZ2X

H/h: AZ06IBAZ40040019446112648266

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Kotirovkada iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixdən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (qeydiyyatı 01.10.2021-ci il tarixindən sonra olmalıdır);

5. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin surəti);

6. İddiaçının son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

7. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

8. Müvafiq satınalma müqaviləsini təmin etmək üçün müvafiq sahəyə cəlb olunacaq işçilərin uyğunluq peşə sertifikatının olması barədə məlumatlar.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (kotirovka təklifi daxil) 11 yanvar 2022-ci il saat 17:00-a qədər Şəki şəh., F.X.Xoyski küç. 1 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Zərflərin açılması ilə bağlı kotirovka proseduru 12 yanvar 2022-ci il saat 15:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda videokonfrans formatında keçiriləcəkdir.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


Şəki Apellyasiya Məhkəməsi aşağıdakı malların kotirovka sorğusu ilə satınalınmasını həyata keçirir

Lot 1 - Dəftərxana ləvazimatlarının alınması

Lot 2 - Təsərrüfat mallarının alınması

Lot 3 - Printerlər və çap aparatları üçün toner və digər malların alınması

Maraqlanan təşkilatlar 044 - 277 - 09 - 30 (əlaqələndirici şəxs - Əhməd-Muxtar Sədiyev) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün sənədlər 23.12.2021-ci il saat 14:00-dan - 14 yanvar 2022-ci il saat 18:00-dək qəbul olunur.

Ünvan: Şəki şəhəri, Salman

Mümtaz küçəsi 318, Şəki Məhkəmə Kompleksi

Elektron poçt: [email protected]

Faks: 024 - 244 - 67 - 01