TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

"Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti "Neftçala rayonunun Kür çayı boyu yerləşən kəndlərinin su təminatının yaxşılaşdırılması" işlərinin satın alınması üçün

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender iştirakçılarına təklif olunur ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları oxşar təcrübəyə, lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Moskva prospekti 67 ünvanında yerləşən "Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin Satınalmaların təşkili və müqavilələrin idarə olunması şöbəsi (Əlaqələndirici şəxs: Abışev Murad Çingiz oğlu, Telefon: + 99 412 431 47 67/87 - daxili 1087 E-mail: [email protected] və Novruzov İntizam Cəmil oğlu, Telefon: + 99 412 431 47 67 - daxili 2259, E-mail: [email protected]) ala bilərlər.

Tenderdə iştirak haqqı: 500,00 (beş yüz) AZN

"Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti

VÖEN: 9900001751

Bank: "Kapitalbank" ASC-nin 1 saylı Nəsimi filialı

Kodu: 200112

VÖEN: 9900003611

Yerli valyutada hesab nömrəsi

AZ65AIIB33070019441100216111

Xarici valyutada hesab nömrəsi

AZ55AIIB33170018401100216111

M/h: AZ37NABZ01350100000000001944

SWIFT AIIBAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Tender iştirakçıları tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

- İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 65 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);

- Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

- Tender iştirakçısının tam adı, nizamnaməsi (hüquqi şəxslər üçün), qeydiyyatdan keçdiyi rekvizitləri;

- Malgöndərənin (podratçının) işin icrası üçün müqavilə imzalayacağı subpodratçı barədə konkret subpodratçının adı göstərilməklə məlumatlar (Əlavə №19);

- Malgöndərənin (podratçının) son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış;

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə arayış;

- İddiaçının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması (Şəxsin səlahiyyətli olması barədə əmr təqdim edilməlidir);

- Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə arayış;

- Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış (Ədliyyə Nazirliyindən alınmış müvafiq arayış);

- Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış;

- Azərbaycan Respublikası dövlət standartlarına uyğun olaraq I və II məsuliyyət səviyyəli bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işlərinin yerinə yetirilməsi üzrə verilmiş xüsusi razılıq (lisenziya) və onun əsasında həyata keçirilməsinə icazə verilən işlərin siyahısı;

- Malgöndərənin (podratçının) son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq edilmiş maliyyə hesabatının surəti (Vergi orqanının rəsmi blankında və ya elektron sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti təqdim edilməlidir);

- Mühasibat balansları, mənfəət və zərər haqqında hesabat;

- Kənar audit tərəfindən tərtib olunmuş son bir ildəki audit hesabatları (əgər varsa);

- satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının olması son beş il (2017-ci il yanvarın 1-dən 2021-ci il dekabrın 31-dək) ərzində ümumi məbləği 1.5 milyon AZN-dən az olmayan, oxşar işi əhatə edən (oxşarlıq layihə və texniki spesifikasiyalarda təsvir edilən fiziki ölçüyə, mürəkkəbliyə, metodlara, texnoloqiyaya və digər xüsusiyyətlərə əsaslanmalıdır) baş podratçı kimi ən bir sifarişi qənaətbəxş şəkildə icra etməsi haqqında məlumat və təsdiqedici sənədlər, son beş il (2017-ci il yanvarın 1-dən 2021-ci il dekabrın 31-dək) ərzində ən azı 5 milyon AZN dövriyyə tələb olunur) və TMV-nin 1.6-cı bəndində tələb olunan digər tələblər. Tenderdə iştirak üçün iki və ya daha artıq tərəfdaş şirkətdən ibarət birgə müəssisə yaratdıqda, TMV-nin 1-ci və 2-ci bəndlərində tələb olunan sənədlər hər bir şirkət üçün ayrılıqda təqdim edilməlidir.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (1 əsli və 1 surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanununun tələblərinə uyğun keçiriləcəkdir.

Tender iştirakçıları tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 22 iyun 2022-ci il saat 16:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 01 iyul 2022-ci il saat 16:00-a qədər Bakı şəhəri, Moskva prospekti 67 ünvanında yerləşən "Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin Satınalmaların təşkili və müqavilələrin idarə olunması şöbəsi nə təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Tender iştirakçılarının təklifləri Bakı şəhəri, Moskva prospekti 67 ünvanında yerləşən "Azərsu" Açıq Səhmdar Cəmiyyətində 4 iyul 2022-ci il saat 16:00-da açılacaqdır.

Tender iştirakçılarının səlahiyyətli nümayəndələri zərflərin açılışında iştirak edə bilərlər.


Bölmə-1. Açıq tender şərtlər Tender elektron formada keçirilir.

İşin adı: Ağdam rayon ərazisində abadlaşdırma (yaşıllaşdırma) xidmətlərinin ödənilməsi işləri.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini elektron formada www.etender.gov.az saytına yükləsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tender "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

İddiaçının Azərbaycan Respublikasının qeydiyyatı zəruridir.

1. İddiaçının vergi şəhadətnaməsinin surəti;

2. Nizamnaməsinin təsdiq edilmiş surəti;

3. Dövlət reysterindən çıxarışın surəti;

4. Müvafiq işləri həyata keçirməyə icazə verən lisenziya;

5. Asan xidmətdən elektron şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti;

6. İddiaçının gördüyü işlərə dair məlumatların surəti.

7. İddiaçının bank rekvizitləri haqqında məlumat;

8. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

9. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş mənfəət vergisi bəyannaməsinin surəti;

10. Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən sahibkarlıq subyekti haqqında arayış;

11. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında arayış;

12. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış (müvafiq vergilər idarəsi);

13. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

14. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).

İddiaçı, tikinti-quraşdırma işlərinə və avadanlıqlara aid xərclərin (üstəlik xərclər, plan yığımı, müvəqqəti bina və qurğuların dəyəri daxil etməklə), vergilərin, rüsumların, lisenziya haqlarının və digər ödənişlərin (nəzərdə tutulmayan işlər üzrə risklər) aparılmasına məsuliyyət daşıyır və göstərilən xərcləri verilmiş təklifdə nəzərə almalıdır.

Tikinti təşkilatları ixtisas dərəcələrinin artırılması məqsədilə birləşə də bilərlər.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədlər (tender təklifi, bank təminatı və tikinti işlərinin qrafiki istisna olmaqla) 25.05.2022-ci il tarixdə, tender təklifi, bank təminatı 28.06.2022-ci il Dövlət Satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə elektron qaydada təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 29.06.2022-ci il Dövlət Satınalmalarının vahid internet portalında onlayn formatda açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak etmək üçün müraciət edə bilərlər.

Əlaqə telefonu: (026) 325 00 06

Faks: (026) 325 00 05

Əlaqələndirici şəxs - İlkin Aslanov


Bölmə-1. Açıq tender şərtlər Tender elektron formada keçirilir.

İşin adı: Ağdam rayon ərazisində abadlıq işlərinin görülməsi.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini elektron formada www.etender.gov.az saytına yükləsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tender "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

İddiaçının Azərbaycan Respublikasının qeydiyyatı zəruridir.

1. İddiaçının vergi şəhadətnaməsinin surəti

2. Nizamnaməsinin təsdiq edilmiş surəti;

3. Dövlət reysterindən çıxarışın surəti;

4. Müvafiq işləri həyata keçirməyə icazə verən lisenziya;

5. Asan xidmətdən elektron şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti;

6. İddiaçının gördüyü işlərə dair məlumatların surəti;

7. İddiaçının bank rekvizitləri haqqında məlumat;

8. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

9. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş mənfəət vergisi bəyannaməsinin surəti;

10. Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən sahibkarlıq subyekti haqqında arayış;

11. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında arayış;

12. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış (müvafiq vergilər idarəsi);

13. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

14. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).

İddiaçı, tikinti-quraşdırma işlərinə və avadanlıqlara aid xərclərin (üstəlik xərclər, plan yığımı, müvəqqəti bina və qurğuların dəyəri daxil etməklə), vergilərin, rüsumların, lisenziya haqlarının və digər ödənişlərin (nəzərdə tutulmayan işlər üzrə risklər) aparılmasına məsuliyyət daşıyır və göstərilən xərcləri verilmiş təklifdə nəzərə almalıdır.

Tikinti təşkilatları ixtisas dərəcələrinin artırılması məqsədilə birləşə də bilərlər.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədlər (tender təklifi, bank təminatı və tikinti işlərinin qrafiki istisna olmaqla) 25.05.2022-ci il tarixdə, tender təklifi, bank təminatı 28.06.2022-ci il Dövlət Satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə elektron qaydada təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 29.06.2022-ci il Dövlət Satınalmalarının vahid internet portalında onlayn formatda açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak etmə küçün müraciət edə bilərlər.

Əlaqə telefonu: (026) 325 00 06

Faks: (026) 325 00 05

Əlaqələndirici şəxs - İlkin Aslanov


Bölmə-1. Açıq tender şərtlər Tender elektron formada keçirilir.

İşin adı: Ağdam rayon İmamqulubəyli kənd ərazisində abadlıq işlərinin görülməsi.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini elektron formada www.etender.gov.az saytına yükləsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tender "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

İddiaçının Azərbaycan Respublikasının qeydiyyatı zəruridir.

1. İddiaçının vergi şəhadətnaməsinin surəti

2. Nizamnaməsinin təsdiq edilmiş surəti;

3. Dövlət reysterindən çıxarışın surəti;

4. Müvafiq işləri həyata keçirməyə icazə verən lisenziya;

5. Asan xidmətdən elektron şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti;

6. İddiaçının gördüyü işlərə dair məlumatların surəti (təhvil-təslim aktı);

7. İddiaçının bank rekvizitləri haqqında məlumat;

8. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

9. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş mənfəət vergisi bəyannaməsinin surəti;

10. Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən sahibkarlıq subyekti haqqında arayış;

11. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında arayış;

12. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış (müvafiq vergilər idarəsi);

13. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

14. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).

İddiaçı, tikinti-quraşdırma işlərinə və avadanlıqlara aid xərclərin (üstəlik xərclər, plan yığımı, müvəqqəti bina və qurğuların dəyəri daxil etməklə), vergilərin, rüsumların, lisenziya haqlarının və digər ödənişlərin (nəzərdə tutulmayan işlər üzrə risklər) aparılmasına məsuliyyət daşıyır və göstərilən xərcləri verilmiş təklifdə nəzərə almalıdır.

Tikinti təşkilatları ixtisas dərəcələrinin artırılması məqsədilə birləşə də bilərlər.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədlər (tender təklifi, bank təminatı və tikinti işlərinin qrafiki istisna olmaqla) 25.05.2022-ci il tarixdə, tender təklifi, bank təminatı 28.06.2022-ci il Dövlət Satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə elektron qaydada təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 29.06.2022-ci il Dövlət Satınalmalarının vahid internet portalında onlayn formatda açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak etmək üçün müraciət edə bilərlər.

Əlaqə telefonu: (026) 325 00 06

Faks: (026) 325 00 05

Əlaqələndirici şəxs - İlkin Aslanov