TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

"ASG Business Aviation" MMC-nin Sky Catering filialı

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender 1 lot üzrə keçirilir

Tenderin adı: Çərəz

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

İştirak haqqı - 100 Manat

BANKIN ADI: PREMİUM BANK 2 SAYLI FİLİALI

VOEN: 9900006241

KOD: 508267

SWIFT: AZAL AZ22           

MÜXBİR HESAB: AZ70NABZ01350100000000020944

HESAB: AZ18AZAL40050000010000002000 AZN

HESAB: AZ32AZAL40150000010000002001 USD

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İştirakçılar Azərbaycan dilində (və ya beynəlxalq ticarətdə geniş istifadə olunan dildə) tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Heydər Əliyev Adına Beynalxalq Hava Limanı, ASG Business Aviation ünvanından əlaqələndirici şəxs: Kengerlinskiy İsmayil Rüfət oğlu, telefon: +994 (12) 437-47-57 (7366) , elektron poçt ünvanı: [email protected] ala bilərlər.

Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:

lTenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə);

lİştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

lTender təklifi (tender zərflərinin açıldığı tarixdən (17.08.2022) sonra 30 (otuz) iş günü (yəni ən azı (28.09.2022) tarixinədək) qüvvədə olmalıdır);

lTender təklifi dəyərinin 1(bir) faizi həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətinin sonuncu günündən azı 30 bank günü çox olmalıdır (yəni ən azı 10.11.2022-ci tarixinədək qüvvədə olmalıdır;

lİddiaçının son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

lİddiaçının Azərbaycan Respublikasının vergilər və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanlarından arayış;

lİddiaçının tam adı, hüquq statusu , nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri.

Sənədlər 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 12.08.2022-ci il saat 18:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərflərdə 15.08.2022-ci il saat 18:00-a qədər Bakı şəhəri, Heydər Əliyev Baynalxalq Hava Limanı, ASG Business Aviation ofisi ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təklifləri 17.08.2022-ci il saat 16:00-da "ASG Business Aviation" MMC-nin Sky Catering filialında, Bakı şəhəri Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu ünvanında yerləşən ofisində açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


"Azerbaijan Industrial Corporation" Open Joint Stock Company INVITES YOU TO PARTICIPATE IN THE REQUEST FOR PROPOSAL

"Azerbaijan Industrial Corporation" OJSC is conducting the procurement of the Feasibility study for the Project of Restarting Ganja Alumina Refinery Plant.

The tender procedure is held in accordance with the "The Law of The Republic of Azerbaijan on Public Procurements". Companies willing to participate as a bidder in the tender may obtain the Terms of Reference compiled in Azerbaijani and translated into English from 14 Izmir Street, Yasamal district, Baku, after transferring the following amount of participation fee to the specified account.

Participation fee: 300 EUR

Bank Details:

Correspondent Bank: Commerzbank AG, Frankfurt am Main

SWIFT: COBADEFF

Beneficiary Bank: The International Bank of Azerbaijan

SWIFT: IBAZAZ2X

Beneficiary: Azerbaijan Industrial Corporation OJSC

Beneficiary account No:

AZ98IBAZ38160019786065857204

TIN: 1305305281

Additional correspondent bank: 400 88 66030 01 EUR

OR

Participation fee: 300 USD

Bank Details:

Correspondent Bank: Citibank NA, New York

SWIFT: CITIUS33

Beneficiary Bank: The International Bank of Azerbaijan

SWIFT: IBAZAZ2X

Beneficiary: Azerbaijan Industrial Corporation OJSC

Beneficiary account No:

AZ21IBAZ38160018406065857204

TAX INN: 1305305281

Additional bank correspondents: American Express Bank LTD, New York, SWIFT: AEIBUS33

Additional bank correspondents: JP Morgan Chase Bank, New York, SWIFT: CHASUS33

The participation fee is non-refundable in any case.

Bidders participating in the Request for Proposal shall present the following documents:

1. Written application to participate in the Request for Proposal;

2. Bank statement confirming the payment of the participation fee;

3. Price proposal (must be valid for at least 60 (sixty) banking days following the bid opening date);

4. Statement received from relevant tax authority on the absence of any overdue taxes or other mandatory payments required by the legislation of the Azerbaijan Republic or any failure to perform the duties specified by the Tax Code of the Azerbaijan Republic for taxpayers during the last one year (excluding the period of suspended activities) (it shall be on official letter of the Tax Authority in accordance with Article 6.2.5 of the Law, shall be issued on the date following the tender announcement date and if submitted electronically, notarisation is obligatory);

5. Financial statement of the Bidder for the last year issued by tax authorities (in accordance with Article 6.2.1 of the Law, approved copy of the profit (income) tax statement for 2021 submitted to the tax authorities and, if submitted electronically, notarisation is obligatory);

6. Bank statement issued after the announcement of the tender about the financial position of the Bidder for the last year (or for the entire activity period if the Bidder was established less than a year ago (in accordance with Article 6.2.3 of the Law);

7. Charter (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. To be notarized as amended);

8. Company Registration document form State authorities (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. The document shall be provided as notarized);

9. Company requisites (bank details, legal and billing addresses);

10. Information about the Bidder (main activity area, workforce, logistics, experience, etc.);

11. List of feasibility studies for the alumina and/or aluminum production projects in the amount of over 50 million (fifty million) US dollars for the last 10 (ten) years (including the description, location, budget, duration, and other general information about the project) (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. The document shall be submitted in a signed official letter of the Bidder);

12. CV of the project manager who has at least 10 (ten) years of experience in preparation of relative industry projects (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. CV including the information about participation in projects, task details, country, duration, budget);

13. CVs of specialists involved in the development of the technical aspects who have at least 7 (seven) years of experience in the alumina production projects and experts involved in the development of the other aspects who have at least 5 (five) years of experience in relevant industry projects and the preparation of a feasibility study (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. CV including information about participation in projects, task details, country, duration, budget);

14. Copies of internationally recognized certificates (ACCA, CFA, PMP or equivalents) of the involved professionals or experts (including project manager and consultants) in their fields of activity.

15. The document including information about the methodology, distribution of work plan and time schedule

To participate in the tender, bidders shall submit the respective documents in a sealed envelope signed on both sides and delivered on or before 29 August 2022 by 17:00 to 14, Izmir Street, Yasamal District, Baku city, ASK VILLA centre. Any envelope received after the deadline for submission shall be returned unopened to the Bidder. The envelopes will be opened on 30 August 2022 at 15:00 by video-conferencing at the above-mentioned address. For additional information related to the main tender documents can be obtained by contacting Farid Mahmudov, Azerbaijan Industrial Corporation OJSC (Phone: +994 (77) 277-11-06; +994 (12) 505-95-11 (ext-420) and [email protected]).


"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti TƏKLİFLƏR SORĞUSUNDA İŞTİRAK ETMƏYƏ DƏVƏT EDİR

"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC Gəncə Gil-torpaq zavodunun yenidən işə salınması layihəsinin texniki-iqtisadi əsaslandırmasının hazırlanması xidmətinin satın alınmasını həyata keçirir.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanuna uyğun keçirilir. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş və ingilis dilinə tərcümə edilmiş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir küçəsi 14 ünvanından əldə edə bilərlər.

İştirak haqqı: 500 (beş yüz) manat

Bankın adı: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı"nın Mərkəz filialı

SWİFT Code: IBAZAZ2X

Bankın ünvanı: Bakı, Z.Tağıyev küçəsi,3

Müxbir hesabı: AZ03NABZ01350100000000002944

Kod: 805722

Bank VÖEN: 9900001881

Alan: Azərbaycan Sənaye Korporasiyası ASC

Alanın hesabı: AZ31IBAZ38060019446065857204

VÖEN: 1305305281

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Təkliflər sorğusunda iştirak edən İddiaçılar aşağıda qeyd olunan sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Qiymət təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixindən sonra azı 60 (altmış) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (Qanunun 6.2.5-ci maddəsinə uyğun. Vergi orqanının rəsmi blankında olmalı, tender elanı tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş olmalı, əgər sənəd elektron formada alınıbsa, notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

5. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. 2021-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin təsdiq olunmuş surəti, sənəd elektron formada alınıbsa, notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

6. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə tender elanı tarixindən sonra bank tərəfindən verilmiş arayış (Qanunun 6.2.3-cü maddəsinə uyğun);

7. Nizamnamə (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Əgər dəyişiklik olmuşdursa, dəyişikliklə birlikdə notarial təsdiq olunmuş olmalı);

8. Dövlət Reyestrindən çıxarış (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Sənəd notarial qaydada təsdiq olunaraq təqdim olunmalıdır);

9. Rekvizitlər (İddiaçının bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə);

10. İddiaçı haqqında məlumat (əsas fəaliyyət sahəsi, işçi qüvvəsi, maddi-texniki bazası, təcrübəsi, yaranma tarixçəsi və sair);

11. Son 10 (on) il ərzində dəyəri 50 mln. (əlli milyon) ABŞ dollarından çox olan gil-torpaq (alumina) və/və ya alüminium istehsalı layihəsi üçün hazırlanan texniki-iqtisadi əsaslandırmaların siyahısı (layihənin adı, icra yeri, büdcəsi, müddəti və digər ümumi məlumatlar daxil olmaqla) (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Sənəd iddiaçının rəsmi blankında imzalı təqdim olunmalıdır.);

12. Müvafiq sənaye layihələrinin hazırlanmasında ən azı 10 (on) il təcrübəyə malik olan layihə rəhbərinin tərcümeyi-halı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Layihələrdə iştirakı, tapşırığın detalları, ölkəsi, müddəti, büdcəsi ilə bağlı məlumatları əks etdirən CV);

13. Texniki aspektlərin həllinə cəlb olunmuş mütəxəssislərin ən azı 7 (yeddi) il gil-torpaq istehsalı layihələrində, digər aspektlər üzrə cəlb olunan mütəxəssislərin isə müvafiq sahələrdə və texniki-iqtisadi əsaslandırmaların hazırlanmasında ən azı 5 (beş) il iş təcrübəsinə sahib olmasını əks etdirən tərcümeyi-halı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Layihələrdə iştirakı, tapşırığın detalları, ölkəsi, müddəti, büdcəsi ilə bağlı məlumatları əks etdirən CV);

14. Cəlb olunan mütəxəssislərin və ya ekspertlərin (o cümlədən layihə meneceri və məsləhətçilərin) öz fəaliyyət sahələrində beynəlxalq sertifikatlarının (ACCA, CFA, PMP və ya ekvivalentləri) surəti;

15. İşin icra metodologiyası, iş bölgüsü və qrafiki haqqında ətraflı məlumatı əks etdirən sənəd.

İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün müvafiq sənədləri möhürlənmiş və hər iki tərəfi imzalanmış zərflərdə 29.08.2022-ci il tarixində saat 17:00-dək Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir küç. 14, "ASK VİLLA" ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtlardan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Zərflərin açılışı 30.08.2022-ci il tarixində saat 15:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda video konfrans formatında keçiriləcəkdir. Əsas şərtlər toplusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün "Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC-nin əməkdaşı Fərid Mahmudova (tel.: +994 (77) 277-11-06; +994 (12) 505-95-11 (daxili - 420) və [email protected]) müraciət edə bilərsiniz.


"Azerbaijan Industrial Corporation" Open Joint Stock Company INVITES YOU TO PARTICIPATE IN THE REQUEST FOR PROPOSAL

"Azerbaijan Industrial Corporation" OJSC is conducting the procurement of the Conceptual study for the Project of Restarting Ganja Alumina Refinery Plant.

The tender procedure is held in accordance with the "The Law of The Republic of Azerbaijan on Public Procurements". Companies willing to participate as a bidder in the tender may obtain the Terms of Reference compiled in Azerbaijani and translated into English from 14 Izmir Street, Yasamal district, Baku, after transferring the following amount of participation fee to the specified account.

Participation fee: 300 EUR

Bank Details:

Correspondent Bank: Commerzbank AG, Frankfurt am Main

SWIFT: COBADEFF

Beneficiary Bank: The International Bank of Azerbaijan

SWIFT: IBAZAZ2X

Beneficiary: Azerbaijan Industrial Corporation OJSC

Beneficiary account No:

AZ98IBAZ38160019786065857204

TIN: 1305305281

Additional correspondent bank: 400 88 66030 01 EUR

OR

Participation fee: 300 USD

Bank Details:

Correspondent Bank: Citibank NA, New York

SWIFT: CITIUS33

Beneficiary Bank: The International Bank of Azerbaijan

SWIFT: IBAZAZ2X

Beneficiary: Azerbaijan Industrial Corporation OJSC

Beneficiary account No:

AZ21IBAZ38160018406065857204

TAX INN: 1305305281

Additional bank correspondents: American Express Bank LTD, New York, SWIFT: AEIBUS33

Additional bank correspondents: JP Morgan Chase Bank, New York, SWIFT: CHASUS33

The participation fee is non-refundable in any case.

Bidders participating in the Request for Proposal shall present the following documents:

1. Written application to participate in the Request for Proposal;

2. Bank statement confirming the payment of the participation fee;

3. Price proposal (must be valid for at least 60 (sixty) banking days following the bid opening date);

4. Statement received from relevant tax authority on the absence of any overdue taxes or other mandatory payments required by the legislation of the Azerbaijan Republic or any failure to perform the duties specified by the Tax Code of the Azerbaijan Republic for taxpayers during the last one year (excluding the period of suspended activities) (it shall be on official letter of the Tax Authority in accordance with Article 6.2.5 of the Law, shall be issued on the date following the tender announcement date and if submitted electronically, notarisation is obligatory);

5. Financial statement of the Bidder for the last year issued by tax authorities (in accordance with Article 6.2.1 of the Law, approved copy of the profit (income) tax statement for 2021 submitted to the tax authorities and, if submitted electronically, notarisation is obligatory);

6. Bank statement issued after the announcement of the tender about the financial position of the Bidder for the last year (or for the entire activity period if the Bidder was established less than a year ago (in accordance with Article 6.2.3 of the Law);

7. Charter (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. To be notarized as amended);

8. Company Registration document form State authorities (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. The document shall be provided as notarized);

9. Company requisites (bank details, legal and billing addresses);

10. Information about the Bidder (main activity area, workforce, logistics, experience, etc.);

11. List of feasibility studies prepared for alumina and /or aluminum production projects in the amount of over 50 million (fifty million) US dollars for the last 10 (ten) years (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. The document shall be submitted in a signed official letter of the Bidder);

12. CV of the project manager who has at least 10 (ten) years of experience in preparation of relative industry projects (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. CV including the information about participation in projects, task details, country, duration, budget);

13.  CVs of specialists involved in the development of the technical aspects who have at least 7 (seven) years of experience in alumina production projects and experts involved in the development of the other aspects who have at least 5 (five) years of experience in relevant spheres and the preparation of a feasibility study (in accordance with Article 6.2.1 of the Law. CV including information about participation in projects, task details, country, duration, budget);

14. Copies of internationally recognized certificates (ACCA, CFA, PMP or equivalents) of the involved professionals or experts (including project manager and consultants) in their fields of activity.

15. The document including information about the methodology, distribution of work plan and time schedule.

To participate in the tender, bidders shall submit the respective documents in a sealed envelope signed on both sides and delivered on or before 29 August 2022 by 17:00 to 14, Izmir Street, Yasamal District, Baku city, ASK VILLA centre. Any envelope received after the deadline for submission shall be returned unopened to the Bidder. The envelopes will be opened on 30 August 2022 at 15:00 by video-conferencing at the above-mentioned address. For additional information related to the main tender documents can be obtained by contacting Farid Mahmudov, Azerbaijan Industrial Corporation OJSC (Phone: +994 (77) 277-11-06; +994 (12) 505-95-11 (ext-420) and [email protected]).


"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti TƏKLİFLƏR SORĞUSUNDA İŞTİRAK ETMƏYƏ DƏVƏT EDİR

"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC Gəncə Gil-torpaq zavodunun yenidən işə salınmasına dair konseptual araşdırma aparılması xidmətinin satın alınmasını həyata keçirir.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanuna uyğun keçirilir. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş və ingilis dilinə tərcümə edilmiş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir küçəsi 14 ünvanından əldə edə bilərlər.

İştirak haqqı: 500 (beş yüz) manat

Bankın adı: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı"nın Mərkəz filialı

SWİFT Code: IBAZAZ2X

Bankın ünvanı: Bakı, Z.Tağıyev küçəsi,3

Müxbir hesabı: AZ03NABZ01350100000000002944

Kod: 805722

Bank VÖEN: 9900001881

Alan: Azərbaycan Sənaye Korporasiyası ASC

Alanın hesabı: AZ31IBAZ38060019446065857204

VÖEN: 1305305281

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Təkliflər sorğusunda iştirak edən İddiaçılar aşağıda qeyd olunan sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Qiymət təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixindən sonra azı 60 (altmış) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (Qanunun 6.2.5-ci maddəsinə uyğun. Vergi orqanının rəsmi blankında olmalı, tender elanı tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş olmalı, əgər sənəd elektron formada alınıbsa, notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

5. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. 2021-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin təsdiq olunmuş surəti, sənəd elektron formada alınıbsa, notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

6. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə tender elanı tarixindən sonra bank tərəfindən verilmiş arayış (Qanunun 6.2.3-cü maddəsinə uyğun);

7. Nizamnamə (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Əgər dəyişiklik olmuşdursa, dəyişikliklə birlikdə notarial təsdiq olunmuş olmalı);

8. Dövlət Reyestrindən çıxarış (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Sənəd notarial qaydada təsdiq olunaraq təqdim olunmalıdır);

9. Rekvizitlər (İddiaçının bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə);

10. İddiaçı haqqında məlumat (əsas fəaliyyət sahəsi, işçi qüvvəsi, maddi-texniki bazası, təcrübəsi, yaranma tarixçəsi və sair);

11. Son 10 (on) il ərzində dəyəri 50 mln. (əlli milyon) ABŞ dollarından çox olan gil-torpaq (alumina) və/və ya alüminium istehsalı layihəsi üçün hazırlanan texniki-iqtisadi əsaslandırmaların siyahısı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Sənəd iddiaçının rəsmi blankında imzalı təqdim olunmalıdır.);

12. Müvafiq sənaye layihələrinin hazırlanmasında ən azı 10 (on) il təcrübəyə malik olan layihə rəhbərinin tərcümeyi-halı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Layihələrdə iştirakı, tapşırığın detalları, ölkəsi, müddəti, büdcəsi ilə bağlı məlumatları əks etdirən CV);

13. Texniki aspektlərin həllinə cəlb olunmuş mütəxəssislərin ən azı 7 (yeddi) il gil-torpaq (alumina) istehsalı layihələrində, digər aspektlər üzrə cəlb olunan mütəxəssislərin isə müvafiq sahələrdə və texniki-iqtisadi əsaslandırmaların hazırlanmasında ən azı 5 (beş) il iş təcrübəsinə sahib olmasını əks etdirən tərcümeyi-halı (Qanunun 6.2.1-ci maddəsinə uyğun. Layihələrdə iştirakı, tapşırığın detalları, ölkəsi, müddəti, büdcəsi ilə bağlı məlumatları əks etdirən CV);

14. Cəlb olunan mütəxəssislərin və ya ekspertlərin (o cümlədən layihə meneceri və məsləhətçilərin) öz fəaliyyət sahələrində beynəlxalq sertifikatlarının (ACCA, CFA, PMP və ya ekvivalentləri) surəti;

15. İşin icra metodologiyası, iş bölgüsü və qrafiki haqqında ətraflı məlumatı əks etdirən sənəd.

İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün müvafiq sənədləri möhürlənmiş və hər iki tərəfi imzalanmış zərflərdə 29.08.2022-ci il tarixində saat 17:00-dək Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir küç. 14, "ASK VİLLA" ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtlardan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Zərflərin açılışı 30.08.2022-ci il tarixində saat 15:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda video konfrans formatında keçiriləcəkdir. Əsas şərtlər toplusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün "Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" ASC-nin əməkdaşı Fərid Mahmudova (tel.: +994 (77) 277-11-06; +994 (12) 505-95-11 (daxili - 420) və [email protected]) müraciət edə bilərsiniz.