Tender elanları
Reklam və elanlar

Tender elanları

Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi  Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi  Ümumi Təhsil informasiya sisteminə yeni modulların əlavə edilməsi və mövcud modulların təkmilləşdirilməsi üzrə iş və xidmətlərin satınalınması məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı pedmet üzrə keçirilir:

Predmet: Ümumi Təhsil informasiya sisteminə yeni modulların əlavə edilməsi və mövcud modulların təkmilləşdirilməsi üzrə iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909 cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 200 (iki yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

H/h: AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen: 1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen: 1401555071

Kod: 210005

M/h: AZ41NABZ01360100000000003944

Swift:CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayışın surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir.

8-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması və yaxud müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd - Kommersiya məhkəməsindən və ya Dövlət Vergi Xidmətindən Yüklülük haqqında arayış (Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı)

13-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

13.1-texniki imkanlara uyğun olması

13.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

13.3 "Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması və informasiya sistemlərinin yaradılması, onlara xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqəli" lisenziya tələb olunur.

14-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

15-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 17.11.2022-ci il saat 16:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 18.11.2022-ci il saat 16:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


"Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC

TƏKLİFLƏR SORĞUSUNDA İŞTİRAKA DƏVƏT (TSİD) EDİR

Daşkəsən dəmir filizi yatağında (DDFY) dəmir filizi konsentratının istehsalının təmin edilməsi məqsədi ilə "Nəm üsulla konsentrat istehsalı üçün Zağalı Su Anbarından zənginləşdirmə zavoduna çəkiləcək olan boru xəttinin tikintisi və Qoşqarçay üzərində yerləşən tunelin müayinə işləri"nin satın alınması

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. İxtisas uyğunluğunun müəyyənləşdirilməsində analoji işlərdə təcrübəsi, maliyyə vəziyyəti, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi üçün zəruri potensial meyarlara üstünlük veriləcəkdir. Təkliflər sorğusunda iştirak etmək istəyənlər iştirak haqqını aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra ödəniş sənədini və tenderdə iştirak etmək üçün rəsmi müraciət ərizəsini "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC-nin Tender Komissiyasına (Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq 2H, Əlaqələndirici şəxs: Anna Elyaşina, E-poçt: [email protected], Tel: 012-585-77-88 (1250), I-V günlər, saat 09.00-dan 18.00-dək) təqdim etməklə Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə bilərlər.

İştirak haqqı - 1500 AZN

SATINALAN TƏŞKİLAT: "DAŞKƏSƏN DƏMİR FİLİZ" MMC

VÖEN: 4900437551

BANK: PAŞA BANK ASC

KOD: 505141

MÜXBİR HESABI:

AZ82NABZ01360100000000071944

VÖEN: 1700767721

SWIFT: PAHAAZ22

H/HESABI: AZ37PAHA38010AZNHC0100306452

 İştirak haqqı he

ç bir halda geri qaytarılmır.

 İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidir:

1. Təkliflər sorğusu prosedurunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Təkliflər sorğusu prosedurunda iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. ƏŞT-nin "Əlavələr" bölməsində müəyyən edilmiş "İxtisas göstəriciləri üzrə məlumat" formasında tərtib olunmuş rəsmi sənəd (həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə);

4. ƏŞT-nin "Əlavələr" bölməsində müəyyən edilmiş "Tender iştirakçısının komplekt anket forması"-nda tərtib olunmuş rəsmi sənəd (formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla);

5. ƏŞT-nin "Əlavələr" bölməsində müəyyən edilmiş "Texniki imkanlar üzrə uyğunluq" formasında tərtib olunmuş rəsmi sənəd;

6. ƏŞT-nin "Əlavələr" bölməsində müəyyən edilmiş "Kadr imkanları üzrə uyğunluq" formasında tərtib olunmuş rəsmi sənəd;

7. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri (Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

8. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 50 bank günü qüvvədə olmalıdır);

9. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

10. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması (Arayış 01.10.2022-ci il tarixindən sonra verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir, həmçinin arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır)

11. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (2021-ci il üzrə);

12. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir). Bank arayışı 01.10.2022-ci il tarixindən sonra verilmiş olmalıdır.

13. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması (İddiaçılar tərəfindən müvafiq sahədə peşəkarlığını, təcrübəsini və ixtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu barədə təsdiqedici sənədlər təqdim edilməlidir (büdcə və ya fərdi sahibkarlarla müqavilələrin surətləri, layihənin həyata keçirilməsində iştirak edəcək işçilərin CV və mövcud sertifikatlar).

14. Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması; Malgöndərənin (podratçının) kommersiya qurumunun dövlət reyestrindən çıxarışın və vergi uçotunda olduğunu təsdiq edən sənədin surəti (sənədin notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir)

15. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə məlumat (Statistika Komitəsindən alınmalıdır. Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Arayış 2022-ci ilin 10 may tarixindən sonra verilmiş olmalıdır. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

16. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması; Malgöndərən (podratçı) uçotda olduğu vergi orqanından alır. (Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir) Arayış 01.10.2022-ci il tarixindən sonra verilmiş olmalıdır.

17. Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması; Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir. Arayış 01.10.2022-ci il tarixindən sonra verilmiş olmalıdır.

18. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi; Məhkumluq haqqında arayış (DİN və ya ASAN xidmət mərkəzlərindən);

19. Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziya və ya icazə: Tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işlərinə dair Lisenziya və onun aşağıdakı Əlavələri:

=Xüsusi torpaq işləri

=Enmə quyularının və kessonların qurulması

=Qazma işləri və qaya torpaqlarının çıxarılması

=Beton və dəmir-beton konstruksiyaların quraşdırılması

=Mühəndis-kommunikasiya və şəbəkələrinin qurulması işləri

=Hidrotexniki işlər

=Sualtı-texniki işlər

=Sahilbərkitmə işləri

=Su anbarları

=Xüsusi qurğuların tikintisi və quraşdırılması

=Sənaye və mülki obyektlərin tikintisi

Tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların layihələndirilməsi:

=Bina və qurğuların texniki vəziyyətinin müayinəsi

=Bina və qurğuların müayinəsi

20. Digər müvafiq sənədlər (Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş müvafiq sənədlər).

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) təqdim olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Təkliflər sorğusuproseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri, tender təklifi və tender təklifinin təminatını möhürlənmiş, imzalanmış və ikiqat zərfdə olmaqla 2 nüsxədə (əsli və surəti) 17 noyabr 2022-ci il saat 15:00-a qədər "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC-nin Tender Komissiyasına Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Tender üzrə təklif zərflərinin açılışı 18 noyabr 2022-ci il saat 15:00-da Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H ünvanında keçiriləcəkdir. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri açılışda iştirak edə bilərlər.


Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi Ölkənin təhsil müəssisələrindəki kompüterlərə texniki dəstək xidmətlərinin göstərilməsi zamanı mövcud kompüterlərin və digər İKT avadanlıqlarının sıradan çıxmış detallarının təmiri və yeniləri ilə əvəz olunması üçün iş və xidmətlərin satınalınması ilə bağlı

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı predmet üzrə keçirilir:

Predmet: Ölkənin təhsil müəssisələrindəki kompüterlərə texniki dəstək xidmətlərinin göstərilməsi zamanı mövcud kompüterlərin və digər İKT avadanlıqlarının sıradan çıxmış detallarının təmiri və yeniləri ilə əvəz olunması üçün iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909 cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 200 (iki yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

H/h:AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen: 1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen: 1401555071

Kod:210005

M/h: AZ41NABZ01360100000000003944

Swift: CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il oktyabr-noyabr aylarında təsdiq edilmiş surəti,

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il oktyabr-noyabr aylarında təsdiq edilmiş surəti,

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) notariat qaydasında 2022-ci il oktyabr-noyabr aylarında təsdiq edilmiş surəti,

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış notariat qaydasında 2022-ci il oktyabr-noyabr aylarında təsdiq edilmiş surəti,

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti,

8-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması və yaxud müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd - Kommersiya məhkəməsindən və ya Dövlət Vergi Xidmətindən Yüklülük haqqında arayış (Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış sentyabr-oktyabr aylarında alınmalı);

13-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

13.1-texniki imkanlara uyğun olması

13.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

14-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

15-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı-bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 17.11.2022-ci il saat 15:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909 cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 18.11.2022-ci il saat 15:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909 cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


Объявление тендера

Уважаемые дамы и господа!

Настоящим приглашаем вас принять участие в открытом 2-х этапном тендере по поставке кассовых лент марки А-80 и А-57 для объектов ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан".

Общая информация о проводимом тендере.

Заказчик: ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан", расположенный по адресу; Сабаильский район, ул.З. Тагиева 13, контактное лицо: Микаилова Лала, контактные телефоны (012) 497-41-38. Е-маил: проъуремент@лукоил-аз.ъом.

 Полный комплект документации направляется в Ваш адрес после экспертизы полученной заявки на участие в тендере с приложением необходимых документов на предмет соответствия предъявляемым требованиям.

Срок подачи заявки на участие в тендере и приобретение тендерной документации до

 14 ноября 2022 г. по адресу, указанному выше.

Срок предоставления тендерных предложений до 30 ноября 2022 г. по адресу, указанному выше.

Дата проведения тендера (Ы этап) 01 декабря 2022 г. в 11.00 по адресу, указанному выше.

 Участие представителей зарегистрированных претендентов в процессе вскрытия конвертов с тендерными предложениями обязательно.

Расчеты по договору будут проводится по безналичному расчету путем перечисления на счет исполнителя.

Участники тендера должны иметь технические возможности проведения работ, набор необходимых документов для выполнения условий контракта.

Срок действия тендерных предложений должен составлять не менее 90 календарных дней, начиная с даты проведения тендера.

Тендерные предложения представить на азербайджанском или на русском языке.

С победителем тендера будет заключен договор в течение 20 календарных дней с момента окончания тендерных торгов.

Победитель тендера должен поставлять товар, согласно заявке заказчика, по адресу: г. Баку, Хатаинский р-н, ул. Ш.Мирзоева 13

Форму "Заявки на участие в тендере", а также иную информацию можно получить по указанным в приглашении телефонам и адресу электронной почты.