ELAN
Reklam və elanlar

ELAN

Təkliflər sorğusu metodu ilə satınalınmaya dair Elan

Azərbaycan Respublikası "Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyi" publik hüquqi şəxsin tabeliyində "Yeni Klinika" publik hüquqi şəxsi İnzibati binanın 15-ci mərtəbəsində BMS kontrollu, ağıllı idarə etməli higiyenik havalandırma ve kondisionerləşdirmə sisteminin quraşdırılması işlərinin təkliflər sorğusu metodu ilə satın alınmasına dair tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. Əlaqələndirici şəxs: Murad Hüseynli (satınalmalar üzrə mütəxəssis), Tel: (+994 12) 505-62-34 (daxili 2008), Mob.: 050-389-89-02. Email: [email protected]. Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini aşağıda göstərilən qaydada təqdim etsinlər. Satınalma prosedurunun qalibi tələblərə uyğun verilmiş qiymət təkliflərinin müqayisəsi və ən aşağı qiymət təklifi əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.

Tələb olunan malların siyahısı qoşma şəklində əlavə olunmuşdur.

Satınalmada iddiaçı qismində satınalmaların predmeti üzrə müvafiq təcrübəyə malik mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər.

Malgöndərənlərə (podratçılara) təklif olunur ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqavilənin icrasını təmin etmək üçün malgöndərənlər (podratçılar) lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyən malgöndərənlər göstərilən iştirak haqqını Satınalan təşkilatın aşağıda qeyd olunan bank hesabına ödədikdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Heydər Əliyev küçəsi 142 ünvanında yerləşən "Yeni Klinika" publik hüquqi şəxsdən əldə edə bilərlər.

Eyni zamanda əlaqələndirici şəxsin elektron poçt ünvanına Təkliflər sorğusunda iştirak ilə bağlı ərizə ilə müraciət etməklə iştirak haqqının ödənilməsi barədə qəbz əlavə olunmaqla şərtlər toplusu əldə edilə bilər. Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra, qalib şirkət xidməti 7 gündən etibarən başlamalı və 90 gündən gec olmayaraq təhvil verməlidir. Qalib şirkət xidməti Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr., 142 ünvanında yerləşən müəssisənin inzibati binasında yerinə yetirəcəkdir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsinin xüsusi şərtlərində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır.

Satınalan təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr., 142

Telefon: (+99412) 505-62-34

Tenderdə iştirak haqqı - 450 manatdır.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

VÖEN: 1604005991

Hesab: AZ65AIIB38060019440804748102

Bank: Kapital Bank ASC Bakı şəhər filialı

Bankın VÖEN-i: 9900003611

Kod: 200026

Müxbir hesabı: AZ37NABZ01350100000000001944

S.W.I.F.T.BIK: AIIBAZ2

Malgöndərənlər (podratçılar) tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə (əsli);

2. İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (əsli);

3. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən əlavə azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır;

6. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı 2021-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin müvafiq qaydada təsdiqlənmiş surəti;

7. İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı, Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq əsli təqdim edilməlidir;

8. İddiaçının Nizamnaməsi (Şirkətin Nizamnaməsi (əgər dəyişiklik olmuş-dursa dəyişikliklə birlikdə) notarial təsdiq olunmuş);

9. Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Şirkətin Dövlət reyestrindən çıxarış (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) və VÖEN-i notarial təsdiq olunmuş);

10. İddiaçının Rekvizitlər (Şirkətin bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə rəsmi blankda imzalı);

11.  İddaiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması haqqında sənəd (Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən alınmış 2021-ci ili əhatə edən sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti);

12. İddiaçının Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış, Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır;

13. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd (Sənədin əsli əlavə olunmalıdır);

14. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır.

Məktubun əsli rəsmi blankda və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarial təsdiq olunmuş forması);

15. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması barədə sənədlər (Xidmətin yerinə yetirilməsi üçün öz iş planına uyğun olaraq iddiaçının işçiləri arasında vəzifə bölgüsü barədə təsdiq edilmiş sənəd və analoji sahə üzrə işləyən işçilər ixtisas göstəricilərinin və peşəkarlığını təsdiq edən elektron informasiya sistemindən bildirişlər) ;

16. İddiaçının analoji sahə üzrə yerinə yetirdiyi xidmətlər ilə bağlı ən azı 1 müqavilə və həmin müqavilələrin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktları barədə sənədlər (Müvafiq sahə üzrə yerinə yetirdiyi xidmətlər haqqında müqavilənin və xidmətin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktının notarial qaydada təsdiqlənmiş surəti);

17. Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyətinin yerinə yetirilməsi üçün lisenziya (Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən verilən lisenziyanın notarial qaydada təsdiqlənmiş surəti)

18. Quraşdırılan avadanlıqların və göstərilən xidmətin keyfiyyətinə dair ən azı 1 illik yazılı zəmanət (Müvafiq sənədin əsli əlavə olunmalıdır)

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (1 əsli və 1 surəti) tərtib edilməlidir (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir).

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun keçiriləcəkdir.

Malgöndərənlər tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri, tender təklifini və bank təminatını 02.12.2022-ci il saat 12:00-a qədər Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 142 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təklifləri 05.12.2022-ci il saat 12:00-da Bakı ş, Heydər Əliyev prospekti 142 ünvanında yerləşən "Yeni Klinika" PHŞ-də açılacaqdır. İddiaçı və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsi zərf açılışı iclasında iştirak edə bilərlər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, yazışmalar və sual-cavablar göstərilən elektron poçt vasitəsilə aparıla bilər.


Azərbaycan Respublikası "Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyi" publik hüquqi şəxsin tabeliyində "Yeni Klinika" publik hüquqi şəxsi angioqrafi, kardio cərrahi və ürək ağciyər pompası tibbi sərflərin açıq tender metodu ilə satın alınmasına dair tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. Əlaqələndirici şəxs: Murad Hüseynli (satınalmalar üzrə mütəxəssis), Tel: (+994 12) 505-62-34 (daxili 2008), Mob: 050-389-89-02. Email: [email protected]. Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini aşağıda ki göstərilən qaydada təqdim etsinlər. Satınalma prosedurunun qalibi tələblərə uyğun verilmiş qiymət təkliflərinin müqayisəsi və ən aşağı qiymət təklifi əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.

Tələb olunan malların siyahısı qoşma şəklində əlavə olunmuşdur.

Satınalmada iddiaçı qismində satınalmaların predmeti üzrə müvafiq təcrübəyə malik mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər.

Malgöndərənlərə (podratçılara) təklif olunur ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqavilənin icrasını təmin etmək üçün malgöndərənlər (podratçılar) lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyən malgöndərənlər göstərilən iştirak haqqını Satınalan təşkilatın aşağıda qeyd olunan bank hesabına ödədikdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Heydər Əliyev küçəsi 142 ünvanında yerləşən "Yeni Klinika" publik hüquqi şəxs-dən əldə edə bilərlər.

Eyni zamanda əlaqələndirici şəxsin elektron poçt ünvanına açıq tender prosedurunda iştirak ilə bağlı ərizə ilə müraciət etməklə iştirak haqqının ödənilməsi barədə qəbz əlavə olunmaqla şərtlər toplusu əldə edilə bilər. Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra, qalib şirkət malları 40 gündən gec olmayaraq təchiz etməlidir. Saxlanma şəraiti ilə bağlı Sifarişçinin çətinliyi yarandığı halda malların bir qismi İcraçının anbarında saxlanmalı və Sifarişçinin tələbatına uyğun 1 iş günü ərzində təhvil verilməlidir. Qeyd olunan tələblərə riayət olunmadığı halda satınalma müqaviləsinin ləğvi üçün əsasdır. Qalib şirkət malları Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr., 142 ünvanında yerləşən müəssisənin inzibati binasına təhvil verməlidir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsinin xüsusi şərtlərində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır.

Satınalan təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr., 142

Telefon: (+99412) 505-62-34

Tenderdə iştirak haqqı - 1500 manatdır.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

VÖEN: 1604005991

Hesab: AZ65AIIB38060019440804748102

Bank: Kapital Bank ASC Bakı şəhər filialı

Bankın VÖEN-i: 9900003611

Kod: 200026

Müxbir hesabı:

AZ37NABZ01350100000000001944

S.W.I.F.T.BIK: AIIBAZ2

Malgöndərənlər (podratçılar) tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə (əsli);

2. İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (əsli);

3. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən əlavə azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır;

6. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı 2021-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin müvafiq qaydada təsdiqlənmiş surəti;

7. İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı, Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq əsli təqdim edilməlidir;

8. İddiaçının Nizamnaməsi (Şirkətin Nizamnaməsi (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) notarial təsdiq olunmuş);

9. Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Şirkətin Dövlət reyestrindən çıxarış (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) və VÖEN-i notarial təsdiq olunmuş);

10. İddiaçının Rekvizitlər (Şirkətin bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə rəsmi blankda imzalı);

11. İddaiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması haqqında sənəd;

Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən alınmış 2021-ci ili əhatə edən sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti;

12. İddiaçının Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır;

13. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd (Sənədin əsli əlavə olunmalıdır);

14. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd. (Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır.

Məktubun əsli rəsmi blankda və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarial təsdiq olunmuş forması);

15. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması barədə sənədlər (Analoji sahə üzrə işləyən işçilər ixtisas göstəricilərinin və peşəkarlığını təsdiq edən elektron informasiya sistemindən bildirişlər);

16. İddiaçının analoji sahə üzrə yerinə yetirdiyi ən azı 2 müqavilə və həmin müqavilələrin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktları barədə sənədlər (Müvafiq sahə üzrə yerinə yetirdiyi müqavilənin və müqavilənin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktının notarial qaydada təsdiqlənmiş surəti);

17. Malların uyğunluq və mənşə sertifikatları.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (1 əsli və 1 surəti) tərtib edilməlidir (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir).

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun keçiriləcəkdir.

Malgöndərənlər tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təkliflərinin açılışına 7 bank günü qalana qədər) 22.12.2022-ci il saat 12:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 30.12.2022-ci il saat 12:00-a qədər Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 142 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təklifləri 05.01.2023-ci il saat 12:00-da Bakı ş, Heydər Əliyev prospekti 142 ünvanında yerləşən "Yeni Klinika" PHŞ-də açılacaqdır. İddiaçı və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsi zərf açılışı iclasında iştirak edə bilərlər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, yazışmalar və sual-cavablar göstərilən elektron poçt vasitəsilə aparıla bilər.


Azərbaycan Respublikası "Tibbi Ərazi Bölmələrini İdarəetmə Birliyi" publik hüquqi şəxsin tabeliyində "Yeni Klinika" publik hüquqi şəxsi tibbi avadanlıq və cihazların açıq tender metodu ilə satın alınmasına dair tenderdə iştirak etməyə dəvət edir. Əlaqələndirici şəxs: Murad Hüseynli (satınalmalar üzrə mütəxəssis), Tel: (+994 12) 505-62-34 (daxili 2008), Mob: 050-389-89-02. Email: [email protected]. Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini aşağıda ki göstərilən qaydada təqdim etsinlər. Satınalma prosedurunun qalibi tələblərə uyğun verilmiş qiymət təkliflərinin müqayisəsi və ən aşağı qiymət təklifi əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir.

Tələb olunan malların siyahısı qoşma şəklində əlavə olunmuşdur.

Satınalmada iddiaçı qismində satınalmaların predmeti üzrə müvafiq təcrübəyə malik mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər.

Malgöndərənlərə (podratçılara) təklif olunur ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqavilənin icrasını təmin etmək üçün malgöndərənlər (podratçılar) lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyən malgöndərənlər göstərilən iştirak haqqını Satınalan təşkilatın aşağıda qeyd olunan bank hesabına ödədikdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Heydər Əliyev küçəsi 142 ünvanında yerləşən "Yeni Klinika" publik hüquqi şəxsdən əldə edə bilərlər.

Eyni zamanda əlaqələndirici şəxsin elektron poçt ünvanına açıq tender prosedurunda iştirak ilə bağlı ərizə ilə müraciət etməklə iştirak haqqının ödənilməsi barədə qəbz əlavə olunmaqla şərtlər toplusu əldə edilə bilər. Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra, qalib şirkət malları 60 gündən gec olmayaraq təchiz etməlidir. Qeyd olunan tələblərə riayət olunmadığı halda satınalma müqaviləsinin ləğvi üçün əsasdır.

Qalib şirkət malları Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr., 142 ünvanında yerləşən müəssisənin inzibati binasına təhvil verməlidir. Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsinin xüsusi şərtlərində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında, ən qısa müddət ərzində, lakin 15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə aparılır.

Satınalan təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr., 142

Telefon: (+99412) 505-62-34

Tenderdə iştirak haqqı - 1500 manatdır.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

VÖEN: 1604005991

Hesab: AZ65AIIB38060019440804748102

Bank: Kapital Bank ASC Bakı şəhər filialı

Bankın VÖEN-i: 9900003611

Kod: 200026

Müxbir hesabı:

AZ37NABZ01350100000000001944

S.W.I.F.T.BIK: AIIBAZ2

Malgöndərənlər (podratçılar) tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə (əsli);

2. İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (əsli);

3. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən əlavə azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır;

6. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı 2021-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin müvafiq qaydada təsdiqlənmiş surəti;

7. İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı, Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq əsli təqdim edilməlidir;

8. İddiaçının Nizamnaməsi (Şirkətin Nizamnaməsi (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) notarial təsdiq olunmuş);

9. Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Şirkətin Dövlət reyestrindən çıxarış (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə) və VÖEN-i notarial təsdiq olunmuş);

10. İddiaçının Rekvizitlər (Şirkətin bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə rəsmi blankda imzalı);

11. İddaiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması haqqında sənəd;

Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən alınmış 2021-ci ili əhatə edən sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti;

12. İddiaçının Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır;

13. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd (Sənədin əsli əlavə olunmalıdır);

14. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır.

Məktubun əsli rəsmi blankda və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarial təsdiq olunmuş forması);

15. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması barədə sənədlər (Analoji sahə üzrə işləyən işçilər ixtisas göstəricilərinin və peşəkarlığını təsdiq edən elektron informasiya sistemindən bildirişlər);

16. İddiaçının analoji sahə üzrə yerinə yetirdiyi ən azı 2 müqavilə və həmin müqavilələrin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktları barədə sənədlər (Müvafiq sahə üzrə yerinə yetirdiyi müqavilənin və müqavilənin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktının notarial qaydada təsdiqlənmiş surəti);

17. Təqdim olunan avadanlıqlara verilən zəmanət müddəti ərzində servis göstərən əməkdaşlar barədə məlumat, təcrübələrinin olması barədə sertifikat və yaxudda servis göstərilməsi sahəsi üzrə aidiyyatı sahədə xidmət müqavilələri;

18.  Müvafiq mallar üzrə istehsalçının avtorizasiya forması (MAF), o cümlədən mənşə və uyğunluq sertifikatları;

19. Təqdim edilmiş mallara dair hər biri üçün ən azı 2 il olmaqla yazılı zəmanət.

20. Təqdim olunan malların quraşdırlıması, istifdaçilər üçün təlim və istehsalçı xətası qalib təşkilat tərəfindən qarşılanmalıdır (Qiymət təklifi verilən zaman qeyd olunan tələblər qarşılanacağı iddiaçıların rəhbər şəxsi tərəfindən təsdiq edilmiş formada təqdim olunmalıdır)

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (1 əsli və 1 surəti) tərtib edilməlidir (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir).

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun keçiriləcəkdir.

Malgöndərənlər tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təkliflərinin açılışına 7 bank günü qalana qədər) 22.12.2022-ci il saat 12:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 30.12.2022-ci il saat 12:00-a qədər Bakı şəhəri, Heydər Əliyev prospekti 142 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təklifləri 05.01.2023-ci il saat 12:00-da Bakı ş, Heydər Əliyev prospekti 142 ünvanında yerləşən "Yeni Klinika" PHŞ-də açılacaqdır. İddiaçı və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsi zərf açılışı iclasında iştirak edə bilərlər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, yazışmalar və sual-cavablar göstərilən elektron poçt vasitəsilə aparıla bilər.