Kotirovka
Reklam və elanlar

Kotirovka

“AZƏRBAYCAN SƏNAYE KORPORASİYASI” AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

Azərbaycan Respublikası Daşkəsən rayonu ərazisində yerləşən “Zəylik Alunit Mədəni” ərazisinin 1:1000 miqyaslı topoqrafik xəritəsinin hazırlanması xidmətlərinin satın alınması

Müsabiqə iştirakçılarına təklif edilir ki, öz kotirovka təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün müsabiqə iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra şərtlər toplusunu əldə edə bilərlər. Əlaqələndirici şəxs: Günel İsmayılova, telefon: +994(77)277-11-06 və ya [email protected].

İştirak haqqı: 50.00 manat

Satınalan təşkilat: “Azərbaycan Sənaye Korporasiyası” ASC

VÖEN: 1305305281

Bank: “Azərbaycan Beynəlxalq Bankı” ASC

Bankın VÖEN-i: 9900001881

Kod: 805722

SWİFT: İBAZAZ2X

H/h: AZ31İBAZ38060019446065857204

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

1. Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

2. Kotirovkada iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixdən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (qeydiyyatı 01.07.2021-ci il tarixindən sonra olmalıdır);

5. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin surəti);

6. İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

7. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

8. İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən verilir);

9. İddiaçılar müvafiq satınalma müqaviləsini təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, kadr potensialı, işçi qüvvəsi və texniki imkanlarının olması barədə məlumatlar;

10. İddiaçının son 3 (üç) illik analoji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar.

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (kotirovka təklifi daxil) 27 sentyabr 2021-ci il saat 17:00-a qədər Bakı şəh., Yasamal r-nu, İzmir küç. 14, ASK VİLLA ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Zərflərin açılması ilə bağlı kotirovka proseduru 28 sentyabr 2021-ci il saat 15:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda videokonfrans formatında keçiriləcəkdir.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


“Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti Yüksəkmərtəbəli yaşayış binalarının tikintisi obyektində beton svaylar və betondan istinad divarının kəsilməsi işlərinin satınalınması məqsədilə

MÜSABIQƏ ELAN EDIR

Müsabiqədə iştirak etmək istəyən şəxslər www.asco.az səhifəsinə daxil olmaqla elanlar bölməsindən əlavə sənədləri və ətraflı məlumat əldə edə bilərlər. Müraciət üçün son müddət 2021-ci il sentyabrın 22-si saat 17:00-dəkdir.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir).

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Ünvan: Bakı şəhəri, Neftçilər prospekti 2.

Əlaqə telefonu: (012) 404-37-00, daxili: 1263.


INVITATION FOR BIDS

Date: 14/09/2021

1. Within the framework of the Program "Scaling up the response to the HIV epidemic through strengthening national capacities, prevention and treatment services for most at risk population and maintaining access to and quality of essential MDR/XDR TB services in the Republic of Azerbaijan" the Ministry of Health of the Republic of Azerbaijan (hereinafter - The Ministry of Health) invites sealed bids from qualified Bidders for delivery of "Printing materials".

2. Further additional information and documentation (standard bidding documents) can be obtained from PIU, Ministry of Health, 3, Aliyarbayov Street, Baku, Azerbaijan; Tel.: +994 12 498 20 01; E-mail [email protected]. The contract number for the grant from the Global Fund under which these goods will be procured is

AZE-C-MOH-1864

3. All bids shall be delivered to the above address at or before 16.00 p.m. Baku time on 27/09/2021.  Late bids shall be rejected and returned unopened.

4. The Bids will be opened in the presence of the Bidders' representative who choose to attend the Ministry of Health, 3, Aliyarbayov str., Baku, Azerbaijan on 27/09/2021 at 16.30 p.m. Baku time.


Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 49-cu maddəsinə uyğun olaraq kotirovka sorğusu ilə “Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetində İstehlakyönümlü xidmətlər” işləri üzrə satınalınmasını həyata keçirir.

Satınalmada iştirak etmək istəyənlər 27 sentyabr 2021-ci il tarixdə saat 15:00-dək Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin Tender Komissiyasına müraciət edə bilərlər.

Təkliflər 28 sentyabr 2021-ci il tarixdə saat 15:00-da Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin I saylı tədris binasının 309-cu otağında Tender Komissiyasında açılacaq.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri təkliflərin açılışında iştirak edə bilərlər.

Ünvanımız: Bakı şəhəri, Ayna Sultanova küçəsi, 11.

Əlaqə telefonu: 538-75-07

Əlaqələndirici şəxs: Vasif Ələkbərov


Main Medical Department of Ministry of Justice of AR in frame of GFATM TB/HIV project in Penitentiary facilities of AR plans to procure automobile via quotation. All interested parties are wellcome to participate in quotation and should address to:

Main Medical Department of MoJ

J.Hajibeyli 16&18, AZ1007, Baku Azerbaijan

Tel.: +994125674886

e-mail: [email protected]

in order to get RFP.

All proposals should be delevired latest September 27, 2021 till 16:00.


“AQRAR TƏDARÜK VƏ TƏCHİZAT” AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ arxiv və təsərrüfat təyinatlı stellaj və dəmir rəflərin yığılmasının satınalınması kotirovka sorğusu üsulu ilə satın alınmasını həyata keçirir. Maraqlanan təşkilatlar (012) 599 86 74 telefon nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər.

Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün sənədlər 14.09.2021-ci il saat 12:00 tarixdən, 29.09.2021-ci il saat 18:00 tarixinədək qəbul olunur.

Ünvan: Bakı şəhəri, Nəriman Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli-1, 3

Telefon nömrəsi: 0125998674

Faks nömrəsi: 0125998674

E-mail: [email protected]