AZƏRBAYCAN DİPLOMATİYASININ NÖVBƏTİ BÖYÜK UĞURU
Siyasət

AZƏRBAYCAN DİPLOMATİYASININ NÖVBƏTİ BÖYÜK UĞURU

Fransanın BMT-dəki uğursuzluğu dövlətimizin beynəlxalq nüfuzunun göstəricisidir

Tarixən diplomatiya hər bir dövlət üçün xüsusi əhəmiyyət kəsb edən sahə olub. Dövlətçilik tarixi müəyyən mənada diplomatiya tarixi ilə sıx bağlıdır. Diplomatik fəaliyyət dövlətin suverenliyinin, ərazi bütövlüyünün və təhlükəsizliyinin təmin edilməsində, onun beynəlxalq miqyasda yerinin, rolunun, ümumi imicinin və mövqeyinin formalaşmasında son dərəcə mühüm rol oynayır.

Bu gün Azərbaycan xalqı dövlətçiliyinin mövcudluğuna görə ulu öndər Heydər Əliyevə borcludur. Ümummilli liderin xalqın təkidli xahişi ilə 1993-cü ildə yenidən hakimiyyətə qayıdışı dövlətin nəzəri və praktiki əsaslarının formalaşmasına imkan yaratdı. Ulu öndər ərazi bütövlüyü pozulmuş, müharibə şəraitində olan, müxtəlif istiqamətlərdən gələn təhlükələrlə üzləşmiş ölkənin qarşısında duran çoxsaylı vəzifələrin həllini təmin etmişdir. Heydər Əliyev müstəqil dövlət quruculuğunun bütün incəliklərini dəqiq müəyyənləşdirdi, xarici siyasətin əsas prinsiplərini və istiqamətlərini böyük uzaqgörənliklə konkretləşdirdi.

Hazırda Azərbaycan Prezidenti, Müzəffər Ali Baş Komandan cənab İlham Əliyev bu kursu uğurla inkişaf etdirir. Azərbaycan diplomatiyasının qısa müddətdə beynəlxalq miqyasda əldə etdiyi uğurların əsas səbəbləri isə məhz xarici siyasətdə davamlılığın təmin edilməsi və Heydər Əliyev kursunun müasir reallıqlara uyğun tətbiqidir.

Hər kəs yaxşı bilir ki, Fransa Ermənistanla yanaşı, azərbaycanlı ekoloqların Laçın yolunda bir aydan artıq keçirdikləri dinc aksiya barədə məlumatları ilk gündən təhrif edib. O da sirr deyil ki, BMT Təhlükəsizlik Şurasının iclasının çağırılmasının əsas səbəbi də aksiyanın blokada kimi təqdim etmək cəhdi olub.

Azərbaycan-Ermənistan sərhədində baş vermiş sentyabr hadisələrindən sonra Ermənistanın xahişi ilə BMT Təhlükəsizlik Şurasının gündəliyinə "Ermənistanın BMT-dəki daimi nümayəndəsinin məktubu" adlı bənd daxil edilib. Sözsüz ki, bu bəndin Nazirlər Şurasının gündəliyinə salınması Fransanın dəstəyi olmadan mümkün olmazdı. Lakin Fransa-Ermənistan tandeminin cəhdlərinə baxmayaraq 2022-ci ilin sentyabr hadisələri ilə bağlı sənədin BMT Təhlükəsizlik Şurasına ötürülməsi uğursuz alınıb. Sirr deyil ki, İkinci Qarabağ müharibəsi zamanı da oxşar cəhdlər çox olub.

BMT Təhlükəsizlik Şurasının dörd qətnaməsinin qəbulundan keçən 30 il ərzində bu qurum Ermənistanın Azərbaycana təcavüzü ilə bağlı bir dəfə də olsun toplantı keçirməyib ki, bu da özlüyündə açıq-aşkar ədalətsizlikdir. Belə bir görüşün keçirilməsinə mane olan ölkələrdən biri də məhz ikiüzlü Fransa idi.

Dekabrın 20-21-də müzakirələrdən dərhal sonra Fransa BMT Təhlükəsizlik Şurasının daimi üzvü, hazırda həm də onun sədri (məlum olduğu kimi, daimi və qeyri-daimi üzvlər bir aydır sədrlik edir) qismində ikiüzlü və tamamilə ermənilərin mövqeyini ifadə edən, Laçın yolundakı vəziyyəti "humanitar fəlakət" kimi qələmə verən bəyannamə mətni hazırlayıb. Bəyannamənin mətni və məzmunu uğrunda diplomatik mübarizə 10 gün davam etdi. Fransa tərəfdən prosesə birbaşa bu ölkənin prezidentinin administrasiyası və Makronun xarici siyasət üzrə müşavirləri rəhbərlik edirdi. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyev ötən il dekabrın sonunda Qərbi Azərbaycan icmasının üzvləri ilə görüşündə bir sıra beynəlxalq strukturlarda Azərbaycana qarşı qərəzli addımlar atıldığını bəyan etdi. Bundan əvvəl də Azərbaycan tərəfi bildirmişdir ki, Fransada və bəzi digər beynəlxalq təşkilatlarda Azərbaycan əleyhinə fəaliyyətlər təəssüf doğurur. Fransa bəyannamə qəbul edib, sonra onu qətnaməyə çevirməyə ümid edirdi. Belə ki, erməni diplomat Armen Qriqoryan bəyan edib ki, Ermənistanın məqsədlərindən biri Təhlükəsizlik Şurasında qətnamə qəbul etməkdir. Fransa-Ermənistan tandeminin hərəkətləri ABŞ-ın dəstəklədiyi sülh müqaviləsi müzakirələrinə kobud etinasızlıq və beynəlxalq ictimaiyyəti aldatmaq cəhdidir. Lakin Fransa BMT Təhlükəsizlik Şurasının üzvü kimi 10 gün ərzində Laçın yolunda vəziyyətlə bağlı açıqlama verə bilmədi ki, bu da Paris üçün utancdan başqa bir şey deyil.

Əvvəlcə ermənipərəst bəyanatdan "Dağlıq Qarabağ" ifadəsi çıxarıldı. Sonra şərt qoyuldu ki, humanitar yardım yalnız Azərbaycanın ərazi bütövlüyünə və suverenliyinə hörmət əsasında həyata keçirilə bilər, Azərbaycanın ərazi bütövlüyünə dəstək kimi təriflər açıqlandı - bu, təbii ki, Fransanın planlarına daxil deyildi. 6-cı və ya 7-ci cəhddən sonra bəyanat müəyyən dərəcədə reallığı əks etdirdiyi zaman rəsmi Paris ondan tamamilə imtina etdi. BMT Təhlükəsizlik Şurasının həm daimi, həm də qeyri-daimi üzvləri olan dünya ictimaiyyəti Fransanın ikiüzlülüyünə bir daha əmin oldu. Böyük Britaniya, Rusiya, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri və Albaniyanın nümayəndələri açıq şəkildə Fransanın təşəbbüsünə qarşı çıxdılar. Bu, Azərbaycan Prezidenti cənab İlham Əliyevin 2023-cü il ərəfəsində növbəti parlaq diplomatik qələbəsi və xalqına hədiyyəsi oldu.

Öz geosiyasi oyunları naminə, xüsusən də bu cür iyrənc hiylələrlə Fransa başa düşmür ki, hər belə addımla özünü regiondan getdikcə daha çox təcrid edir və bütün Azərbaycan xalqı qarşısında daha da nüfuzdan salır.

Dövlətimizin başçısı cənab İlham Əliyevin uğurlu xarici siyasətinin nəticəsidir ki, Azərbaycan beynəlxalq münasibətlərin tamhüquqlu subyektidir. Ölkəmizin beynəlxalq nüfuzu hər gün artır. Bu gün heç də bütün dövlətlər müstəqil xarici siyasət yeritmək iqtidarında deyil. Məsələn, erməni ekspertlər həmişə Ermənistanın müstəqil xarici siyasətinin olmamasından şikayətlənirlər. Danışıqlar gedir, müəyyən tədbirlər keçirilir, ölkə beynəlxalq təşkilatlarda təmsil olunur. Lakin atılan addımlar son nəticədə Ermənistanın müstəqil qərar qəbul etmək iqtidarında olmadığını göstərir. Ermənistan kənardan direktivlər alır.

Azərbaycan isə müstəqil xarici siyasət yürüdür. Bu, ilk növbədə, ulu öndərin müəyyən etdiyi xarici siyasət kursunun xalqın milli maraqlarına söykənməsi sayəsində mümkün olmuşdur. Hazırda Prezident cənab İlham Əliyev yüksək məharət və uğurla bu kursu qətiyyətlə, ardıcıl şəkildə davam etdirir.

Emin QASIMOV,

"Respublika".